Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך להבדיל בין נרגילה איכותית לפשוטה?

איך להבדיל בין נרגילה איכותית לפשוטה?
קרדיט תמונה : חנות נרגילות Goosto

חנויות נרגילה, טבק ומוצריהן התחילו לצוץ בשנים האחרונות ברוסיה, בארץ וברחבי העולם כמו פטריות אחרי הגשם. ישנם אפילו לא מעט דוכנים בשווקים שונים, שמציעים מגוון גדול של נרגילות למכירה, בגדלים וצבעים שונים. אין ספק שהמבחר באמת גדול מאוד, שההיצע רחב ושזה שוק משגשג. מעשנים ותיקים, וגם חדשים שיודעים איכות מה היא, מבינים היטב שחווית העישון תלויה רבות באיכות הנרגילה וכל חלקיה. 

קל מאוד ללכת לאיבוד בין הסוגים, הגדלים והצבעים השונים של הנרגילות, ובתוך כל זה לפספס את העיקר, החלק בעל ההשפעה המהותית על העישון עצמו. כדי שתוכלו לעשות סדר בדברים, לבחור נכון את האחת שתלך איתכם שנים ולהביא הביתה חווית עישון באיכות וברמה הגבוהה ביותר, ריכזנו בשבילכם את כל הדברים שתצטרכו לדעת כדי להבדיל בין נרגילות איכותיות לבין פשוטות וזולות.

איך להבדיל בין נרגילה איכותית לפשוטה?

קרדיט תמונה : חנות נרגילות Goosto

אל תסתכלו על הקנקן…

יש לא מעט מקרים בהם הנרגילה מעוצבת מבחינה חיצונית בצורה מאוד מושכת, בצבעים בוהקים, הדפסים מיוחדים או אפילו תוספות נלוות (פונפונים ושרשראות נוי למיניהן). לצערנו ברוב המקרים האלה, שהושקע יותר מידי מאמץ בלייצר חפץ דקורטיבי, לרוב העישון בו יהיה ברמה נמוכה. לא מעט קלישאות אומרות שיש דברים יותר חשובים מיופי חיצוני בחיים, זה לגמרי נכון גם לגבי נרגילות.

חומרי גלם 

כשאתם ניגשים לקנות נרגילה, בראש ובראשונה תבדקו מול נותן השירות מהם החומרים בהם עשו שימוש בדגמים בהם אתם מתעניינים. מיותר לומר שאם המוכר לא יודע לומר לכם, זה בהחלט לא המקום למצוא בו נרגילה איכותית. מותגים מובילים בשוק ויצרני נרגילות איכותיות מקפידים על שימוש בחומרי גלם איכותיים ואמינים כגון –פלדת אל-חלד לגוף הנרגילה, זכוכית עמידה המאפשרת יציבות לכד, צינורות גמישים אך חזקים ועוד. חומרי הגלם הם אלה שמבטיחים את עמידות הנרגילה כנגד חלודה, שמירה על מראה ותפקוד לאורך שנים וכמובן, חווית עישון אידיאלית.

הידוק ויצרנים

חלק בלתי נפרד מנרגילה איכותית הוא הידוק כל החלקים זה לזה בצורה מושלמת שלא משאירה אפילו לא חריץ קטן. גוף שתוכנן ובוצע בצורה מושלמת יתהדק מצויין לכד ולא יאפשר תנועה בו בכלל, גם חיבור הצינור הוא חשוב ביותר, כי אין יותר מעצבן מצינור שמתנתק בכל תזוזה קלה. ישנם חברות ומותגים שונים בשוק אשר מייצרים ומשפרים את דגמי הנרגילות שלהם במשך שנים רבות תוך הקפדה על הפרטים הקטנים כמו לדוגמא Amy Deluxe או Alpha  Hookah ועוד. יצרנים מוכרים וידועים, ששמם הולך לפניהם, יודעים מה חשיבותו של מוניטין ולעולם לא יוציאו לשוק נרגילות שאינן איכותיות וברמה הגבוהה ביותר.

על הזול משלמים ביוקר 

כמו בהרבה דברים אחרים בחיים, גם בעולם הנרגילות המשפט הזה נכון וקולע. אם הנרגילה שבה אתם מתעניינים זולה, צריכה להידלק לכם נורת אזהרה אדומה. נרגילות איכותיות שתוכננו ויוצרו בקפידה, תוך שימוש בחומרי גלם מעולים, לא יכולות להיות זולות מידי, כי הן מן הסתם עולות לא מעט גם ליצרן. מניסיון של שנים רבות ומעשנים ותיקים אפשר לומר בוודאות שנרגילה זולה תצא מכלל שימוש תוך זמן קצר מאוד, תחליד, תיהרס ולבסוף גם לא תיתן את הסיפוק שבעישון נרגילה. עדיף להשקיע אחת לכמה שנים בנרגילה איכותית מאשר למצוא את עצמכם מחליפים צינורות, גופים ואטמים כל כמה חודשים. 

עכשיו אתם בטח אומרים לעצמכם, זאת הולכת להיות שבירת ראש, למצוא את הנרגילה הטובה ביותר בשבילי, שתתאים לצרכים האישיים ותעמוד בכל הסטנדרטים, תחזיק לאורך זמן וחווית העישון ממנה לא תאכזב אף פעם. קדמת הטכנולוגיה לא פסחה גם על עולם הנרגילות, ישנם המון מקורות בהם תוכלו למצוא מידע על מותגים ויצרנים מובילים וגם חנויות נרגילה שמספקות נרגילות איכותיות ויוקרתיות במשלוח עד הבית, עם מפרט טכני מלא, תמונות וערכות לבחירתכם. עם הטיפים שקיבלתם, תוכלו לבחור את הנרגילה המיוחדת שלכם, כשאתם מבטיחים לעצמכם איכות ושמירה על סטנדרט גבוה ביותר לאורך זמן. 

כתבות מעניינות נוספות
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...
כיצד לבחור את המצעים המדויקים עבורכם?
כדי לשמור על שינה איכותית ונוחה, יש צורך לבחור במצעים...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
שכונות להשקעה בחיפה עם פוטנציאל להתחדשות עירונית
שנת 2023 הייתה שנה של האטה בענף הנדל"ן הישראלי, שנראה...
איך תנקו את הבית לפסח בקלות
אז הגיע הרגע הזה בשנה, כמה ימים אחרי שפורים כבר...