Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך בר המים הפך למוצר עיצוב בכל מטבח?

איך בר המים הפך למוצר עיצוב בכל מטבח?

שחור, לבן, אדום, מתכתי, קטן, גדול, ארוך או צר – כיום בשנת 2020, מכשיר בר מים הפך לפריט מעוצב אסתטי ומבוקש בכל מטבח גם בישראל וגם בעולם. קיימים מגוון רחב של צבעים, צורות ומידות אשר מביאים לכך שכל אחד יכול להתאים מכשיר בר מים התואם בדיוק למידות המטבח שלו ולאופי העיצובי היחודי של המטבח שלו או של פינת הקפה המשרדית.

איך בר המים הפך למוצר עיצוב בכל מטבח?
מים הם מרכיב חיוני ובסיסי לקיומנו האנושי, אנו שותים כ-1.5 עד 2 ליטר מים ביום, וגם במטבח המים הם מקור ומרכיב חשוב למגוון עצום של תבשילים, החל משתיית קפה, תה ומשקאות רבים חמים או קרים, דרך מרקים ותבשילים עם רוטב ועד לקינוחים כגון סורבה וקינוחים מבוססי מים או קרח. יחד עם המהפכה הטכנולוגית שמביאה לנו מכשיר לכל צורך שלנו, טרנד ברי המים תפס תאוצה ומשפחות רבות הוסיפו בר מים כמכשיר בסיסי למטבח שלהם, לעיתים קרובות במקום קומקום המים החשמלי.

בר מים הביא איתו שתי בשורות בתחום עיצוב הפנים גם בשורה תכנונית וגם בשורה אסתטית. בר המים יכול להיות קומפקטי, מתאים להצבה על השיש, בתכנון מטבח מראש ניתן לעצב עבור בר המים נישה מיוחדת הצמודה לאזורי הבישול, בהם נדרשת גישה למים קרים או חמים. בר מים עם סגנון עיצובי או צבע יחודי המשתלב עם הסגנון במטבח הופך לפריט אומנותי שמשדרג את הסטיילינג של המטבח.

בר מים מתחבר לצנרת המים ומסנן אותם כך שהמכשיר מפיק מים צלולים ללא טעם או ריח לוואי, בניקוי מתכות כבדות, מזהמים מיקרוביולוגיים, מזהמים ממקור חקלאי או תעשייתי אשר עלולים להיות בכמות מסויימת במי הברז וכן מזהמים משימוש ביתי. המים המופקים מהמכשיר טעימים וצלולים ובלחיצת כפתור קובעים האם המכשיר יספק מים קרים, חמים או פושרים. כך שהמכשיר מייתר למעשה את הצורך בקירור מים במקרר, בנשיאת בקבוקים, ובהרתחת מים לשתיה חמה בקומקום. המים האיכותיים מאפשרים בלחיצת כפתור אחת גישה פשוטה ומהירה למים לכל צרכי השתיה או הבישול ובנגישות נוחה.

עם השימוש התדיר שנעשה במתקן בר מים, אשר אומץ בבתים רבים בישראל, טרנד העיצוב לא פסח גם על מכשיר זה. כיום ניתן למצוא בר מים במגוון עצום של סגנונות, בגדלים שונים ובאינספור צבעים, כך שכל מי שרוכש מכשיר בר מים יכול להתאים אותו בדיוק לסגנון המטבח שלו, או לסגנון פינת הקפה במשרד.

גודל בר המים יכול להתאים למבנה המטבח, וצבע בר המים שנבחר יכול להשתלב יחד עם צבע ארונות המטבח או לחלופין לתת נגיעת צבע יוצאת דופן המותאמת ומשלימה לפריט אחר כגון מערבל מזון, מיקרו, מתקן לסכום או כל פריט עיצובי אחר במטבח. נגיעת צבע יחודית יכולה להביא לרענון ויחודיות במטבח.

בר מים ניתן להתקין גם באזורים אחרים בבית, כגון בר ישיבה באזור המרתף, יצירת פינת קפה באזור חדרי השינה או בסוויטת ההורים. גם במשרד ביתי ניתן להתקין בר מים שיעניק עיצוב יחודי ונגישות נוחה להכנת קפה או לשתית מים. 

שתית מים היא חיונית ביותר לבריאות מובילה להתפתחות וגדילה טובים, להרגלי לתזונה נכונה ומסייעת להפחית תופעות של כאבי ראש וכאבי מפרקים. 

כתבות מעניינות נוספות
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...