Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך אפשר לחסוך במחיר צביעת דירה והאם משתלם לצבוע לבד?

איך אפשר לחסוך במחיר צביעת דירה והאם משתלם לצבוע לבד?
קרדיט : אתר 123rf

צביעת דירה היתה מאז ומעולם אחת הפעולות הנפוצות שכל מי שרוצה לחדש את סביבת המגורים היה נוקט בה. כשהמחיר מסתכם בכמה מאות שקלים או לכל היותר כמה אלפים וכשאפשר לסיים את העבודה בתוך יום עד יומיים אך יחד עם זאת לקבל תוצאות בעלות השפעה מרהיבה, אין פלא שמדובר בשיטת השיפוץ הנפוצה והמועדפת על ידי אזרחי ישראל.

אך כמו תמיד אחת השאלות המרכזיות היתה ונשארה – האם כדאי לצבוע לבד ולחסוך את העלויות של הזמנת צבעי מקצועי?

החלטנו לענות על השאלה פעם אחת ולתמיד ולהסביר מתי כדאי לצבוע לבד ומתי עדיף לכם לחשוב על הזמנת צבעי ואם כבר החלטתם לצבוע את הדירה לבדכם, קבלו מספר טיפים שיעזרו לכם להגיע לתוצאות של מקצוענים ובעליות הזולות האפשריות.

איך אפשר לחסוך במחיר צביעת דירה והאם משתלם לצבוע לבד?
קרדיט : אתר 123rf

ההפרשים במחיר

על מנת להבין אם כדאי לצבוע לבד או להזמין צבעי כדאי להתחיל בשאלה בסיסית – כמה עולה בכלל כל הסיפור הזה? כפי שניתן לראות מחיר צביעת דירה או בית נקבע על פי כמה משתנים וכשמנתחים את הנתונים מגיעים למסקנה מאוד פשוטה – ככל שדרוש יותר זמן לצביעה, כך המחיר יעלה ובעוד שצביעת דירת חדר יכולה לעלות כמה מאות שקלים, כשמדובר בדירות של 4 או 5 חדרים ובוודאי בית פרטי, המחירים כבר עוברים את ה-1,000 ₪.

יחד עם זאת מאוד חשוב להבין נקודה נוספת – יכול להיות מצב שצביעת דירת 2 חדרים תהיה בסופו של דבר יקרה יותר מצביעת דירה 4 חדרים. איך זה יכול להיות? מאוד פשוט – תארו לעצמכם שדירת ה-2 חדרים מאוד מוזנחת וזקוקה לתיקונים מורכבים ולעומתה, דירת ה-4 חדרים בסך הכל צריכה ריענון של הקירות והיא בכלל ריקה וממתינה לכניסת דיירים חדשים לאחר שהקודמים סיימו את חוזה השכירות.

אז מדוע אתם צריכים לדעת את כל הדברים הללו? מהסיבה הפשוטה שלפני שאתם בכלל נכנסים לשאלה אם לצבוע לבד, צריך להבין כמה כסף אתם עשויים לחסוך והאם בסופו של דבר הזמן והמאמץ באמת משתלמים.

אם נסכם את הדברים הללו אפשר לקבוע שככל שהעבודה קטנה יותר ומסתכמת ביום אחד או שניים, כדאי לצבוע לבד בעוד שכאשר הצביעה הופכת לממושכת יותר, צריך להביא בחשבון את ההשקעה מצדכם בכל הקשור למקצועיות, זמן וכוח – שלוש נקודות סובייקטיביות שמשתנות בין אחד לשני ועל כן גם התשובה אם לצבוע את הבית לבד או שלא צריכה להתחשב בכך.

כך תצבעו לבד כמו גדולים – במחיר זול

אז שקללתם את כל הגורמים והחלטתם שאתם הולכים לצבוע את הדירה בעצמכם? בשעה טובה! עכשיו צריך לדאוג ולעשות את זה כמו שצריך.

ראשית, בחירת חומרי הגלם צריכה להיות חכמה כך שמצד אחד הצבע יהיה איכותי אך לא יקר מדי. לשמחת כולם, אפשר להשיג את השילוב הזה דיי בקלות על ידי רכישה של צבע רחיץ (אקרילי) של אחד המותגים המובילים. לא צריך לקנות משהו יקר במיוחד אלא את הצבע הרחיץ הנפוץ שכבר הוכיח את עצמו.

לאחר רכישת חומרי הגלם הגיע הזמן להתחיל ולעבוד. פנו את החדרים במידת הצורך ובמידת האפשר, תקנו את הקירות בסבלנות ורק לאחר שהקירות מוכנים ולאחר שחומר המילוי התייבש, צבעו את הקירות בזהירות עם רולר מקצועי כשבמקומות שהרולר אינו מגיע אליהם יש להיעזר במברשת איכותית.

בחרתם לצבוע לבד? נסו ליהנות מכך כמה שניתן. פנו לכם את הזמן, הכינו את הדירה, צבעו ביסודיות ותגיעו לתוצאות יפות ממש כמו מקצוענים.

כתבות מעניינות נוספות
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
טיפים ועצות שימושיות לבחירת המצעים המושלמים עבור המיטה שלכם
סדינים שמתאימים בדיוק למיטה שלכם חיוניים לשנת לילה שלווה וליצירת...
אילו אטרקציות ייחודיות לזנזיבר?
זנזיבר, פנינה טרופית וחבל ארץ של טנזניה, מציעה שילוב מושלם...
אין ברירה – צריך להוריד את הרכב מהכביש
בעלי רכבים רבים מגיעים בשלב מסוים למצב שבו הרכב שלהם...
יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא...
כל מה שאתם צריכים שיהיה בחנות החיות שלכם
אם יש לכם חית מחמד חדשה, אתם צריכים למצוא חנות...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
מקום למסיבת רווקות במרכז
אתן מחפשות מקום למסיבת רווקות במרכז כי אחת מהחברות הכי...