Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אטרקציות מיוחדות בדובאי

אטרקציות מיוחדות בדובאי
התמונה של PIXABAY

דובאי היא העיר שלעולם לא ישנה. זהו מקום בו תוכלו להתפנק במגוון פעילויות וליהנות מהמיטב של מה שיש לעיר הזו להציע ויש המון אטרקציות מיוחדות בדובאי שפשוט אסור לפספס.

הבאנו לכם את רשימת המקומות שפשוט חובה להגיע בהם בדובאי.

מוזיאון העתיד של דובאי

מוזיאון העתיד דובאי  – נחשב לאחת מהאטרקציות הכי מיוחדות שיש לעיר להציע ולא סתם, למעשה מדובר במוזיאון שמציג לנו את כל מה שהולך להיות בעתיד, יש מגוון רחב של פעילויות, סרטונים ב-4 ממדים ועיצוב עוצר נשימה שגורם לנו להרגיש שהעתיד נמצא כבר כאן.

מופע לה פרל 

מופע לה פרל בדובאי נחשב לאחד מהמופעים המרשימים ביותר שיש בעולם והוא מכיל בתוכו את כל הדברים שעולים על דמיון במופע. מאקרובטים שקופצים לבריכות עומק מגובה, חוויה של מוסיקה מרשימה וגם שלל לוליינים שעושים פעולות וירטואוזיות שיגרמו לנשימה שלכם לעצור.

קניון דובאי

הוא יעד פופולרי נוסף עם יותר מ-1,200 חנויות ומסעדות הפרוסות על שטח של 6 מיליון רגל מרובע. הוא מציע משהו לכל טעם ותקציב. באקווריום דובאי ( שנמצא בתוך הקניון ) יש יותר מ-300 מינים של חיים ימיים, כולל כרישים, דגיגונים, דגים וצבים.

מוזיאון דובאי

מציע הצצה לעברה של העיר עם תערוכות המציגות את האבולוציה של המטרופולין המודרני הזה משורשי המסחר הצנועים שלו למעמדה הנוכחי כאחת הערים המשפיעות ביותר במסחר העולמי.

בורג' חליפה

בורג' ח'ליפה הוא גורד שחקים מגה גבוה בדובאי,  זהו המבנה מעשה ידי אדם הגבוה ביותר שנבנה אי פעם, עומד על 829.8 מ' (2,722 רגל) ומכיל 160 קומות. בנייתו של בורג' ח'ליפה החלה בשנת 2004, כאשר החלק החיצוני הושלם 5 שנים מאוחר יותר בשנת 2009. הבניין נפתח רשמית ב-4 בינואר 2010, כאשר הוא נפתח באופן חגיגי על ידי השייח' מוחמד בן ראשיד אל מקטום, ראש ממשלת איחוד האמירויות והשליט של דובאי.

ספארי דובאי 

הוא אחת מהאטרקציות המיוחדות בדובאי שפשוט חובה להגיע אליהן מדובר למעשה על בית הגידול הטבעי הראשון והיחיד במזרח התיכון לבעלי חיים אפריקאים. ספארי דובאי, שהוקם בשנת 2007, הוא ארגון ללא מטרות רווח שמטרתו ללמד מבקרים על שימור חיות בר וקיימות.

הוא מאכלס למעלה מ-2,000 בעלי חיים מיותר מ-100 מינים שונים של יונקים, זוחלים, ציפורים ודו-חיים. שטחו של הפארק הוא 80 דונם והוא מחולק לשישה אזורים: סוואנה, קצה היער, אדמות ביצות, כפר סוואנה, כפר מדבר ומרכז דיסקברי.

חווית ספארי דובאי כוללת ביקור במרכז התגלית שבו המבקרים יכולים ללמוד על בעלי החיים באמצעות תצוגות ותערוכות אינטראקטיביות וכן לצפות בסרטונים חינוכיים על שימור בעלי חיים. כפר הסוואנה מאפשר למבקרים לצפות מקרוב בבעלי חיים אפריקאיים כמו ברדלסים, אריות או ג'ירפות המשוטטים בחופשיות בסביבת הגידול הטבעית שלהם בעוד שתערוכת אזורי הביצות נותנת לאנשים הזדמנות לראות צבים שוחים בין חבצלות מים בסביבתם.

החופים של דובאי

לדובאי יש קו חוף ארוך עם חופים שחלקם נחשבים מהטובים בעולם החופים בה מתוחזקים היטב ומציעים פעילויות מים ואקסטרים, בטן גב ישראלי טיפוסי וכמובן שלל פינוקים של אוכל, קוקטיילים וחווייה לכל המשפחה, יש כמה חופים מפורסמים במיוחד בעיר.

החופים המפורסמים ביותר הם:

– חוף ג'ומיירה

– חוף פאלם ג'ומיירה

– חוף הים האדום

אטרקציות מיוחדות בדובאי – במה לבחור ?

אז כמו שאתם מבינים יש המון אטרקציות לעשות בדובאי וכולם כמעט מיוחדות והכי מושקעות שיש בעולם, ציינו בפניכם חלק מהאטרקציות ויש עוד המון מקומות כמו פארק הלגו, שוק הזהב, אומגה והמקלדת קצרה מלכתוב (מעל 100 אטרקציות שונות שנמצאות בתוך העיר.

נכון טיול בדובאי זה לא טיול באי רודוס שמה קל לנו יותר כי יש מעט אופציות, יחד עם זאת שאנחנו רוצים לבחור אטרקציה בעיר חשוב לזכור שהמחיר שלהם בדרך כלל לא זול, למעשה תוכלו לשלם בממוצע מעל 200 שקל לבן אדם לאטרקציה, לכן החיים שלכם יהיהו קלים יותר אם תבחרו במהלך הטיול שאתם מגיעים אליו כ-3-4 אטרקציות מרכזיות.. וכמובן שתשאירו גם טעם לעוד.

האטרקציות שאסור לוותר עליהן הן בניין הבורג' ח'ליפה המפורסם והחופים של דובאי, כמו כן קניון דובאי הוא אתר חובה להגעה והיינו משלבים בטיול אטרקציית אקסטרים כמו ספארי דובאי וטיסה בבלון פורח.

הכי חשוב שתדעו להנות מכל אטרקציה שתעשו !

הכתבה מאת אתר – טרוול דובאי

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...