Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אחת ולתמיד: איך באמת יוצאים מהמינוס?

אחת ולתמיד: איך באמת יוצאים מהמינוס?

אתם עובדים קשה אבל המשכורת נעלמת עוד לפני שהספיקה להגיע אל חשבון הבנק. אתם עושים סקר מחירים לפני כל קנייה ובכל זאת המינוס רק הולך ותופח. בינתיים אתם יכולים רק לחלום על תוכנית חיסכון לילדים או על חופשה קצרה ביוון. לפחות כך נדמה לכם. בפועל, בעבודה נכונה אפשר לצאת מהמינוס, להישאר בצד הנכון של האפס ואפילו לתכנן חופשה שנתית. כל שנה.

 אחת ולתמיד: איך באמת יוצאים מהמינוס?

הכסף לא מספיק לכם?

לא מעט ישראלים, בין אם הם עובדים שכירים ובין אם הם מנהלים עסק משלהם, נוהגים לחזור על משפט אחד קבוע: "אין לי כסף". הם עדיין מתחזקים רכב חדש, משלמים שכירות, ממלאים את המקרר וקונים בגדים או נעליים מדי פעם. המינוס שלהם גדל, החזרי ההלוואות שלהם מגיעים לאלפי שקלים מדי חודש ובאופן כללי נדמה שהכסף נכנס מדי חודש באותו מועד – ונעלם באותה מהירות. ניהול תקציב משפחתי הוא ללא ספק צעד קריטי שיאפשר להתמודד עם האתגרים הללו, ועם הליווי המקצועי של אביתר זכאי, בעל ניסיון רב בליווי משפחות ובייעוץ כלכלי, תגלו שפלוס בחשבון הוא דווקא לא פנטזיה בלתי מושגת.

ההלוואות מעמיסות עליכם?

כשהביקורים שלכם בחשבון הבנק מעידים על מצוקה אמיתית אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך יוצאים מהמינוס. למרות שהשאלה הזו חשובה, רבים נוטים למצוא את הפתרון הפשוט ביותר: הם לוקחים עוד הלוואה. כך הם סוגרים את המינוס, לפחות לזמן קצר, ועם התחושה שהחשבון התייצב באורח פלא הם חוזרים לסורם. במקום לשפר את המצב הם מחמירים אותו, וכעת גם תזרים המזומנים נפגע אנושות, שכן את ההלוואה הזו צריך להחזיר, וכך נעלמים מחשבון הבנק עוד כמה מאות שקלים (או יותר) מדי חודש.

הפתרון: ניהול תקציב מסודר

כדי לצאת מהמינוס ולשפר את ההתנהלות הכלכלית, אין ספק שנדרש תהליך יסודי ומעמיק שבסופו תקבלו תמונה ברורה של ההכנסות וההוצאות שלכם. בתהליכי ייעוץ לכלכלת המשפחה, כשהבני הבית מקבלים את התשובה המדויקת לשאלה "לאן הולך הכסף", הם מבינים שללא תקציב מוגדר ופיקוח על כל שקל שנכנס או יוצא מהחשבון, המעגל הזה לא יסתיים לעולם.

תכנון נכון משפר את רמת החיים

אז נכון, קל לנו לחשוב שכדי ליהנות מרמת חיים גבוהה אנחנו צריכים להוציא הרבה יותר, אבל האמת היא שזה לא לגמרי נכון. בתהליך ניהול כלכלת המשפחה אנחנו מגדירים תקציב שמאפשר לנו ליהנות מכל הנאות החיים אבל גם לחסוך לחופשה או לרכישת דירה, ובעיקר להפסיק לרדוף אחר המינוס – ולהוכיח שאפשר גם בלעדיו. עם הייעוץ המקצועי של אביתר זכאי תגלו עד כמה זה פשוט להתנהל חכם יותר, ואתם מוזמנים ליצור עמו קשר בטלפון 054-4277987.

כתבות מעניינות נוספות
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...
כיצד לבחור את המצעים המדויקים עבורכם?
כדי לשמור על שינה איכותית ונוחה, יש צורך לבחור במצעים...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
שכונות להשקעה בחיפה עם פוטנציאל להתחדשות עירונית
שנת 2023 הייתה שנה של האטה בענף הנדל"ן הישראלי, שנראה...
איך תנקו את הבית לפסח בקלות
אז הגיע הרגע הזה בשנה, כמה ימים אחרי שפורים כבר...