העסקים בחיפה מתפתחים בקצב מואץ, כיאה לעיר גדולה בישראל. כל יום נפתחים עסקים חדשים ונראה כי כולם משגשגים וצומחים. אך האמת היא שזה לא ממש כך. על כל עסק שנפתח יש גם עסק שנסגר. הסיבה שלא תמיד אנחנו שמים לב לדבר היא היות וסגירת העסקים או החנויות נעשות בקול ענות חלושה, בניגוד לרעש המלווה פתיחה של עסק חדש.
מה משפיע על הצלחת העסק ומה מוביל לכישלונו?
כאן חשוב לחקור ולבדוק מה למעשה משפיע על הצלחתו של העסק ומה גורם לכישלונו. כאן חשוב לדעת כי כיום הכול מתנהל בצורה שונה מכל מה שהכרנו עד כה. אם עד היום, נעשה השיווק בצורה מסוימת, בדפוס קבוע ומוכר, הרי שכיום זה כבר ממש לא כך. הפרסום והשיווק מתבצע כיום בעזרת כלים מקצועיים מתחום המדיה כאשר המחשב והאינטרנט מהווים למעשה המרכז של כל העסקים.
אתרי האינטרנט מארחים את העסקים השונים, דרכם מתנהלים מכירות ולעיתים רוב רובם של העסקאות מתבצעות דווקא באמצעות האתרים הללו. מה שאומר, כי עסק שמעוניין להצליח חייב להיעזר גם בפלטפורמה הזו שם נמצאים גם המתחרים שלהם.
בעלי עסקים שנמנעים מלהתקדם לעולם הווירטואלי עוצרים לעצמם את ההתקדמות ולמעשה הם לא באמת יצליחו להגיע רחוק.
קידום אתרים על ידי מקצוענים
כאן אנחנו מגיעים לנקודה שתוקעת הרבה מבעלי העסקים. מודבר בקידום אתרים נכון של הנכסים העסקיים שלהם. לא די בהקמת אתר אינטרנט. בעלי עסקים רבים שכבר הקימו אתר אינטרנט מגלים כי למרות שהם השקיעו בהקמת האתר, הם עדיין לא מתחילים לראות את ההצלחה. למה זה קורה? התר שהם העלו לאוויר אינו אתר בלעדי באותו תחום בו הוא מציע את שירותיו. האינטרנט מציע עוד עשרות, מאות ואלפי אתרים המציעים את אותו השירות בדיוק ואין סיבה למה ומדוע הלקוחות יעדיפו דווקא את העסק שלו.
על מנת שהלקוחות ידעו כי מדובר בעסק מיוחד ששווה יותר מאחרים, עליו לקדם את האתר ולגרום לו לבלוט על פני כולם.
הקידום המקצועי יוביל לכך כי האתר יופיע בהתעות הראשונות והלקוחות יתחילו לנהור בהמוניהם.