כאשר מדובר בשיווק, כי אז עליכם לדעת שבשנת 2020 היקום מעניק לכם הרבה היתכנויות של פרסום את בית העסק שלכם במדיה הדיגיטלית, דבר אשר מספק להרבה בעלי עסקים קטנים אמצעי פרסום והן אפשרות של מיקוד לקוחות פוטנציאליים שבשנים קודמות היוו אף פרסומות וכן כלי תקשורת בתשלום או מסר בקמפיין שיווקי ופרסום שכאשר משתמשים בהם באפקטיביות הינם מעצימים את המודעות, העניין והרצון של קהל היעד לרכוש מוצר או שירות מכם.

מה יעשו סרטוני פרסומת לעסק שלך והאם זה כדאי?
קהל היעד לעתיד לבוא, וכן קהל היעד העכשווי שלכם, ייחשפו כל יום להמון סוגים של פרסומות, לרבות מודעות טלוויזיה ורדיו, שלטי חוצות בחוץ, מודעות מודפסות בעיתונים או במגזינים ומודעות מקוונות דיגיטליות בערוצי מדיה חברתית ומנועי חיפוש הקשורים לקמפיינים פרסומיים שונים המגשימים המון מטרות והשגת מעלות רבות בשביל חברות קטנות ובינוניות.
למידע נוסף על שירותי הצילום והפקת הפרסומות שאנו מציעים ליחצו כאן
הגדלת המודעות למותג ולמוצרים
במשך השנים האחרונות, כל מיני סוגים של פרסומות הוכיחו אפקטיביות רבה בהגברת המודעות לקיומם של מותגים חדשים בשווקים ממוקדים והפצת הבשורה על החברות בעת מועטה יחסית. אין עסקינן רק בהגברת המודעות לחברה, כי אם פרסום על ידי סרטוני פרסומת מהווה בחירה תקפה להגביר את המודעות לגבי מוצרים או שירותים שהושקו בזמן האחרון או לחלופין הבלטת היתרון התחרותי במוצרים ושיפורים או תכונות חדשות שנוספו למוצרים או שירותים קיימים
משיכת לקוחות קיימים ופוטנציאליים –
לאחר שלב המודעות, פרסומות עשויות למלא עוד תפקיד בעידוד לקוחות ממוקדים להתקדם בעוד צעדים במשפך המכירות שלכם, באמצעות משיכת לקוחות קיימים ופוטנציאליים לתקשר עם החברה שלכם על ידי –
הגדלת התנועה בחנויות או בסניפים, באמצעות הדגשת המידע על מיקומי החברה שלכם במודעות של סרטוני פרסומת וכך תפיצו את הבשורה על פתיחת חנות או סניף חדש. באפשרותכם ליצור עוד לידים על ידי קמפיינים פרסומיים שמותאמים אישית ליעד זה, כמו למשל – מודעה ברשת החברתית פייסבוק ומודעת LinkedIn. באפשרותכם להגדיל את הנוכחות באתר האינטרנט העסקי שלכם, בדמות של חנות מסחר אלקטרוני או לחלופין באפליקציה הסלולרית העסקית שלכם, על ידי מודעת PPC בתשלום לפי קליק, הזמינים במנועי חיפוש פתרונות שיווק כמו מודעות חיפוש בגוגל או מודעות מדיה חברתית מתאימות. עשיית שימוש בסרטוני פרסומת מתאימה להטבה בתקשורת והמעורבות עם לקוחות ממוקדים , מודעות מסנג'ר בפייסבוק, לינקדאין, טוויטר ואינסטגרם פתרונות פרסום או הבהרת אפשרויות תקשורת במודעות טלוויזיה ומודפסות.