פרסום בעיתון מעריב בזמן משבר כלכלי

פרסום בעיתון מעריב בזמן משבר כלכלי
מקור pixabay

דווקא עכשיו, בעיצומו של משבר כלכלי חריף שחווה מדינת ישראל והעולם כולו בעקבות מגפת הקורונה, כאשר המשבר הכלכלי כבר כאן, פרסום בעיתון מעריב יכול למנף את הפעילות העסקית שלכם באמצעות אפיק שיווק מסורתי אך אפקטיבי. אז למה פרסום מודעה במעריב זה משהו שפשוט עובד?

פרסום בעיתון מעריב בזמן משבר כלכלי
מקור pixabay

פרסום בעיתון מעריב שם אתכם במרכז תשומת הלב

כל סוג אחר של פרסום, גורם למסר שלכם להיעלם בתוך מסה עצומה של תוכן. כשמדובר בפרסום ברשתות החברתיות, החשיפה לתוכן שלכם תלויה בחסדי האלגוריתמים של המדיה החברתית בה אתם מפרסמים ונמצאת בסכנה תמידית להידחק למטה על-ידי תכנים אישיים ופרסומיים אחרים. גם כשמדובר בפרסומת בטלוויזיה, היא מופיעה בתוך רצף פרסומות עמוס שמקשה על פרסומת אחת לבלוט ולהפוך לזכירה במיוחד.

לעומת זאת, פרסום מודעה במעריב מאפשר לכם להיות בקדמת הבמה. פרסום מודעה במעריב הוא ייחודי, נותר יציב ולא \"נבלע\" בתוך בליל תוכן עצום שמטשטש את הייחודיות של המסר השיווקי שלכם. חשוב  גם להבין שבניגוד להלך הרוח התזזיתי שמאפיין את הרשתות החברתיות או את פרסומות הטלוויזיה הקולניות, פרסום בעיתון מעריב הבוקר משדר אווירה אחרת ומלכתחילה מכוון לקוראים עם סבלנות כברירת מחדל ובשלות לקליטת המסרים אותם אתם שואפים להעביר.

עוד היבט שיש לקחת בחשבון הוא גודל המודעה עצמה. פרסום דיגיטלי מגביל את גודל המודעה שלכם לרזולוציות של מסך טלפון ממוצע, דרכו נחשפים רוב הנמענים לפרסום. מדובר ברוחב ואורך מודעה קטנים למדי, שמאתגר מאוד להפוך אותם לבעלי נוכחות משמעותית בתודעה. לעומת זאת, פרסום בעיתון מעריב מאפשר לכם לפרוס את המודעה על גודל מכובד של בין כמה סנטימטרים ועד לפרסום המתפרס על פני שני עמודים שלמים. זוהי מודעה בעלת נוכחות ויזואלית שאי אפשר להתעלם ממנה וכתוצאה מכך מתעצם גם המסר הגלום בה.

עיתון מעריב – ליהנות מתפוצה חסרת תקדים

אחד היתרונות הבולטים של פרסום בעיתון מעריב הבוקר, הוא שהפרסום נהנה מהתפוצה הנרחבת של אחד מהעיתונים הפופולריים ביותר במדינה. פרסום בעיתון מעריב מבטיח למודעה שלכם חשיפה לקהלי יעד עצומים, שקשה להגיע אליהם באמצעים אחרים. גם קידום ממומן ברשתות החברתיות אינו משתווה מבחינת התפוצה שלו למאות אלפי האנשים שנחשפים מדי יום לפרסומים בעיתון מעריב וזאת לצד העובדה כי המחיר של פרסום בעיתון מעריב הבוקר נמוך משמעותית מהעלויות של קמפיינים ממומנים כאלו ואחרים. כלומר, מדובר על מקסימום תוצאה במינימום השקעה, שילוב אידיאלי שהופך את הנושא של פרסום מודעה במעריב למשתלם במיוחד.

כתבות מעניינות נוספות
איך "להדפיס כסף" במדפסת תלת מימד
בואו נודה בזה, כולנו רוצים להדפיס כסף ולהיות מיליונרים. אמנם...
כל השמות המוזרים של צמחים שאתם חייבים להכיר
אוהבים דברים חדשים? הראשונים להכניס כל טרנד הביתה? אתם ישראלים...
חבילות סלולר הכי זולות: כיצד לבחור את ההצעה המתאימה לכם?
בימינו, כשחברות סלולר מציעות מגוון רחב של חבילות סלולר הכי...
מזון איכותי כמנוף לפריון ושביעות רצון
בעולם התעשייה המודרני, שירותי הסעדה למפעלים הפכו למרכיב חיוני בניהול...
עורך דין סמים ושחרור ממעצר – משרד עו"ד מורן סעדון
בעולם המשפט הפלילי, כאשר מדובר בעבירות סמים או במקרים של...
כיצד משפיעה הדרמה על תהליך רגשי
מתמודדים עם מצוקה נפשית משמעותית, או אפילו חריפה? אם בעבר...
מהם היתרונות לעריכת צוואה?
אף אדם לא אוהב לחשוב על כך שזמנו מוגבל, על...
עורך דין לענייני גירושים ועו"ד חדלות פירעון – ליווי מקצועי במשברים אישיים וכלכליים"
התמודדות עם משברים אישיים וכלכליים היא חלק בלתי נפרד מחיי...
מהי החשיבות של התקנת גלגלון כיבוי אש?
בכל מבנה, בין אם מדובר בבית פרטי, מבנה ציבורי או...
גמילה מסמים קלים, משככי כאבים ואלכוהול: חזרה לחיים בריאים
התמכרות לסמים קלים, משככי כאבים ואלכוהול היא תופעה רחבת היקף,...
דילוג לתוכן