פרסום בעיתון מעריב בזמן משבר כלכלי

פרסום בעיתון מעריב בזמן משבר כלכלי
מקור pixabay

דווקא עכשיו, בעיצומו של משבר כלכלי חריף שחווה מדינת ישראל והעולם כולו בעקבות מגפת הקורונה, כאשר המשבר הכלכלי כבר כאן, פרסום בעיתון מעריב יכול למנף את הפעילות העסקית שלכם באמצעות אפיק שיווק מסורתי אך אפקטיבי. אז למה פרסום מודעה במעריב זה משהו שפשוט עובד?

פרסום בעיתון מעריב בזמן משבר כלכלי
מקור pixabay

פרסום בעיתון מעריב שם אתכם במרכז תשומת הלב

כל סוג אחר של פרסום, גורם למסר שלכם להיעלם בתוך מסה עצומה של תוכן. כשמדובר בפרסום ברשתות החברתיות, החשיפה לתוכן שלכם תלויה בחסדי האלגוריתמים של המדיה החברתית בה אתם מפרסמים ונמצאת בסכנה תמידית להידחק למטה על-ידי תכנים אישיים ופרסומיים אחרים. גם כשמדובר בפרסומת בטלוויזיה, היא מופיעה בתוך רצף פרסומות עמוס שמקשה על פרסומת אחת לבלוט ולהפוך לזכירה במיוחד.

לעומת זאת, פרסום מודעה במעריב מאפשר לכם להיות בקדמת הבמה. פרסום מודעה במעריב הוא ייחודי, נותר יציב ולא \"נבלע\" בתוך בליל תוכן עצום שמטשטש את הייחודיות של המסר השיווקי שלכם. חשוב  גם להבין שבניגוד להלך הרוח התזזיתי שמאפיין את הרשתות החברתיות או את פרסומות הטלוויזיה הקולניות, פרסום בעיתון מעריב הבוקר משדר אווירה אחרת ומלכתחילה מכוון לקוראים עם סבלנות כברירת מחדל ובשלות לקליטת המסרים אותם אתם שואפים להעביר.

עוד היבט שיש לקחת בחשבון הוא גודל המודעה עצמה. פרסום דיגיטלי מגביל את גודל המודעה שלכם לרזולוציות של מסך טלפון ממוצע, דרכו נחשפים רוב הנמענים לפרסום. מדובר ברוחב ואורך מודעה קטנים למדי, שמאתגר מאוד להפוך אותם לבעלי נוכחות משמעותית בתודעה. לעומת זאת, פרסום בעיתון מעריב מאפשר לכם לפרוס את המודעה על גודל מכובד של בין כמה סנטימטרים ועד לפרסום המתפרס על פני שני עמודים שלמים. זוהי מודעה בעלת נוכחות ויזואלית שאי אפשר להתעלם ממנה וכתוצאה מכך מתעצם גם המסר הגלום בה.

עיתון מעריב – ליהנות מתפוצה חסרת תקדים

אחד היתרונות הבולטים של פרסום בעיתון מעריב הבוקר, הוא שהפרסום נהנה מהתפוצה הנרחבת של אחד מהעיתונים הפופולריים ביותר במדינה. פרסום בעיתון מעריב מבטיח למודעה שלכם חשיפה לקהלי יעד עצומים, שקשה להגיע אליהם באמצעים אחרים. גם קידום ממומן ברשתות החברתיות אינו משתווה מבחינת התפוצה שלו למאות אלפי האנשים שנחשפים מדי יום לפרסומים בעיתון מעריב וזאת לצד העובדה כי המחיר של פרסום בעיתון מעריב הבוקר נמוך משמעותית מהעלויות של קמפיינים ממומנים כאלו ואחרים. כלומר, מדובר על מקסימום תוצאה במינימום השקעה, שילוב אידיאלי שהופך את הנושא של פרסום מודעה במעריב למשתלם במיוחד.

כתבות מעניינות נוספות
להתייחס בכבוד למערכת העיכול
מערכת העיכול שלנו היא מערכת רגישה אליה אנחנו צריכים להתייחס...
כיצד להתנהל נכון מול הרשויות לגבי רילוקיישן?
כל מעבר דורש התארגנות נכונה, חשיבה על הפרטים הקטנים והתעסקות...
כיצד מתכננים וילה?
תכנון וילות הוא עבודה למומחים בלבד. אתם בטח יודעים שכל...
תיקון רכבים חשמליים
לא מזמן קניתם רכב טסלה ואתם רוצים לתקן ולתחזק אותו...
ליווי בחקירה משטרתית, מה צריך לדעת?
חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין בנושא ליווי בחקירה משטרתית,...
קרב מגע לילדים – כלים ליכולת והעצמה
קרב מגע לילדים הוא לא רק פעילות גופנית, אלא תוכנית...
איך להתמודד עם זיוף צוואה ולהבטיח את זכויותיכם‏
במקרה של זיוף צוואה, מדובר בעבירה פלילית שיכולה לגרום לנזקים...
דיני משפחה: הרבה מעבר לגירושין
משפחה היא מסגרת מורכבת. אמנם זו המסגרת הקרובה והבטוחה עבור...
הגנה שמצילה חיים
ביטחונם של העובדים, הלקוחות ורכוש העסק הוא קריטי לכל בעל...
כיצד לבחור את הונטוזה המתאימה
בחירת הונטוזה הנכונה להרמת זכוכית היא קריטית לניהול עסק מצליח...
דילוג לתוכן