פעילות עסקית בימי הקורונה

פעילות עסקית בימי הקורונה
קרדיט: pexels

פעילות עסקית

ימי הקורונה חלפו אך ההשפעות שלהם עדיין מורגשות בעסקים רבים. הבעיה האקוטית של כל בעלי העסקים הייתה שביום אחד סגרו להם את העסקים לאור הבעיה הבריאותית והם נותרו ללא הכנסות כלל. לכל אחד מהעסקים היו על פי תזרים המזומנים שלו מחויבויות שונות, כמו המחאות שהועברו מראש לספקים. הכיסוי של ההמחאות הללו הסתמך על הכנסות שוטפות שזרמו תמיד לקופת העסק מתוך המכירות שבוצעו בחנויות במרכזי הערים ובקניונים. עצר מוחלט של פעילות עסקית הוא דבר שאף אחד מבעלי העסקים לא חשב שיקרה אי פעם ולכן רובם לא היו ערוכים לכך.

קרדיט: pexels

האור בקצה המנהרה היה שיווק המוצרים השונים באמצעות חנות אינטרנטית אשר דרכה אפשר היה ליצור הכנסות לחברה. בתקופת מגפת הקורונה זו הייתה הדרך היחידה לקבלת כספים שהיו נחוצים מאד בחשבון הבנק כדי להמשיך ולגלגל את העסק עד תום תקופת הקורונה. היו עסקים שכבר פתחו חנות מקוונת בעבר ולכן היא הייתה פעילה, אך לאור המציאות החדשה היה צורך לשדרג אותה ולהתאים אותה לתקופה המיוחדת. לאור זאת, בעלי העסק הציעו ללקוחות היצע נוסף של מוצרים בנוסף לאלו שהיו קיימים בחנות האינטרנטית, הוסיפו קטגוריות כמו מבצעים, הנחות מיוחדות, עודפי מלאי קולקציות חדשות ועוד.

נתיבים חדשים של פעילות עסקית

היו גם עסקים אחרים שלא הייתה להם חנות ווירטואלית ולכן בעליהם הבינו שעליהם לפעול במהירות כדי לא לפספס את האופציה היחידה להכנסות. לכן, הם פנו לבוני אתרים וביקשו להקים במהירות אתר מקוון שישרת את הלקוחות. האתרים החדשים כללו את הקטגוריות הנחוצות על פי פעילות עסקית שלהם והוזנו אליהם אלפי פריטים, כולל צילומים איכותיים של כל אחד מהם, הסברים מפורטים, עלויות, אפשרויות למבצעים, אפשרויות חלוקה לתשלומים ועוד.

מערך הלוגיסטיקה

ניתוב פעילות עסקית  לדרכים חדשות יצר צורך בבניית מערך לוגיסטי מתקדם אשר יבצע שתי פעולות. הפעולה הראשונה היא ליקוט הסחורה בהתאם להזמנה הספציפית של כל לקוח, יש עסקים שהעובדים ביצעו זאת במחסנים שלהם ויש עסקים שהתחברו למרלו"גים גדולים, שם הם אחסנו את כל המלאים ושם בוצע הליקוט.

העברת הארגזים ללקוחות בוצעה בהתאם לאזורים הגיאוגרפיים על ידי הנהגים של החברה, או לחלופין על ידי אחת מחברות ההפצה שפיתחו שיטות הפצה מתוחכמות, שכוללות גם מעקב של הלקוחות אחר מועד הגעת החבילה כדי שמישהו יהיה בבית לקבל אותה.

קבלת תשלומים בחנות הווירטואלית

כדי ליצור יחסי אמון בין הלקוחות לאתר המקוון, בוני האתרים פועלים על פי התקן הבין לאומי ומאפשרים ללקוחות לשלם באמצעות כרטיסי האשראי בדרך מאובטחת וכך הלקוחות רגועים שפרטי האשראי שלהם לא יזלגו לאנשים מפוקפקים.

בנוסף לכך, הם מאפשרים לכל לקוח לשלם עבור ההזמנה שלו באמצעות שיטות נוספות, כמו ביט או pay pal.

לאחר סגירת כל הקצוות של פעילות עסקית, הלקוחות התרגלו לרכוש באתר זה וגם לאחר שמגפת הקורונה הסתיימה, הם ממשיכים להזמין משלוחים דרך האתר וכך העסק ממשיך ליהנות ממקור הכנסה זה.

כתבות מעניינות נוספות
הטיולים בעולם שלא תוכלו לשכוח
אחד מהדברים שבאמת כדאי ומשתלם להשקיע בהם כסף, הוא טיולים...
איך למצוא את השיטה הטובה ביותר לטיפול בחרדה?
כולם חווים פחד או דאגה מדי פעם. חרדה היא תגובה...
מיסוי ירושת משק חקלאי
הנושא של העברת משק חקלאי בירושה הוא עניין סבוך הקשור...
מה חשוב לדעת על עריכת צוואה?
עזבונו של אדם שהלך לעולמו יכול להיות מחולק בשני אופנים:...
"חקלאי גרנות" קיימה אירוע לרגל יום האישה הבינלאומי בהשתתפות השחקנית בת–אל בורנשטיין
האירוע, שנערך בקיבוץ מענית, כלל סטנדאפ  מעורר השראה של השחקנית...
מי כרמל שומרים על אזרחים ותיקים עריריים
חברת מי כרמל בשיתוף עיריית חיפה השיקה פיילוט חדשני המנצל...
קומפרסור תעשייתי – עוצמה ואמינות בתעשייה
קומפרסור תעשייתי הוא רכיב קרדינלי במערכות דחיסת אוויר בתעשייה, המספק...
איך בוחרים פנצ'ריה? קשה לדעת בדיוק אך יש כללים מסוימים לחשוב לדבוק כדי להימנע מעקיצות ולזכות בשירות מדהים
כאשר מדובר על רכב, אפשר לומר בצורה חד משמעית כי...
תיקון מחשבים מכל הסוגים
בעידן הדיגיטלי שלנו, מחשבים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום,...
איך מחפשים בצורה נכונה דירה למכירה בתל אביב?
אם החלטתם לרכוש דירה בתל אביב, אתם בטח יודעים שבעיר...
דילוג לתוכן