פעילות עסקית בימי הקורונה

פעילות עסקית בימי הקורונה
קרדיט: pexels

פעילות עסקית

ימי הקורונה חלפו אך ההשפעות שלהם עדיין מורגשות בעסקים רבים. הבעיה האקוטית של כל בעלי העסקים הייתה שביום אחד סגרו להם את העסקים לאור הבעיה הבריאותית והם נותרו ללא הכנסות כלל. לכל אחד מהעסקים היו על פי תזרים המזומנים שלו מחויבויות שונות, כמו המחאות שהועברו מראש לספקים. הכיסוי של ההמחאות הללו הסתמך על הכנסות שוטפות שזרמו תמיד לקופת העסק מתוך המכירות שבוצעו בחנויות במרכזי הערים ובקניונים. עצר מוחלט של פעילות עסקית הוא דבר שאף אחד מבעלי העסקים לא חשב שיקרה אי פעם ולכן רובם לא היו ערוכים לכך.

קרדיט: pexels

האור בקצה המנהרה היה שיווק המוצרים השונים באמצעות חנות אינטרנטית אשר דרכה אפשר היה ליצור הכנסות לחברה. בתקופת מגפת הקורונה זו הייתה הדרך היחידה לקבלת כספים שהיו נחוצים מאד בחשבון הבנק כדי להמשיך ולגלגל את העסק עד תום תקופת הקורונה. היו עסקים שכבר פתחו חנות מקוונת בעבר ולכן היא הייתה פעילה, אך לאור המציאות החדשה היה צורך לשדרג אותה ולהתאים אותה לתקופה המיוחדת. לאור זאת, בעלי העסק הציעו ללקוחות היצע נוסף של מוצרים בנוסף לאלו שהיו קיימים בחנות האינטרנטית, הוסיפו קטגוריות כמו מבצעים, הנחות מיוחדות, עודפי מלאי קולקציות חדשות ועוד.

נתיבים חדשים של פעילות עסקית

היו גם עסקים אחרים שלא הייתה להם חנות ווירטואלית ולכן בעליהם הבינו שעליהם לפעול במהירות כדי לא לפספס את האופציה היחידה להכנסות. לכן, הם פנו לבוני אתרים וביקשו להקים במהירות אתר מקוון שישרת את הלקוחות. האתרים החדשים כללו את הקטגוריות הנחוצות על פי פעילות עסקית שלהם והוזנו אליהם אלפי פריטים, כולל צילומים איכותיים של כל אחד מהם, הסברים מפורטים, עלויות, אפשרויות למבצעים, אפשרויות חלוקה לתשלומים ועוד.

מערך הלוגיסטיקה

ניתוב פעילות עסקית  לדרכים חדשות יצר צורך בבניית מערך לוגיסטי מתקדם אשר יבצע שתי פעולות. הפעולה הראשונה היא ליקוט הסחורה בהתאם להזמנה הספציפית של כל לקוח, יש עסקים שהעובדים ביצעו זאת במחסנים שלהם ויש עסקים שהתחברו למרלו"גים גדולים, שם הם אחסנו את כל המלאים ושם בוצע הליקוט.

העברת הארגזים ללקוחות בוצעה בהתאם לאזורים הגיאוגרפיים על ידי הנהגים של החברה, או לחלופין על ידי אחת מחברות ההפצה שפיתחו שיטות הפצה מתוחכמות, שכוללות גם מעקב של הלקוחות אחר מועד הגעת החבילה כדי שמישהו יהיה בבית לקבל אותה.

קבלת תשלומים בחנות הווירטואלית

כדי ליצור יחסי אמון בין הלקוחות לאתר המקוון, בוני האתרים פועלים על פי התקן הבין לאומי ומאפשרים ללקוחות לשלם באמצעות כרטיסי האשראי בדרך מאובטחת וכך הלקוחות רגועים שפרטי האשראי שלהם לא יזלגו לאנשים מפוקפקים.

בנוסף לכך, הם מאפשרים לכל לקוח לשלם עבור ההזמנה שלו באמצעות שיטות נוספות, כמו ביט או pay pal.

לאחר סגירת כל הקצוות של פעילות עסקית, הלקוחות התרגלו לרכוש באתר זה וגם לאחר שמגפת הקורונה הסתיימה, הם ממשיכים להזמין משלוחים דרך האתר וכך העסק ממשיך ליהנות ממקור הכנסה זה.

כתבות מעניינות נוספות
הפתרון החכם לרכב שלכם
רכב לחלקים - הפתרון האידיאלי למכוניות ישנות כאשר מגיע הזמן שבו...
שילוט דיגיטלי לעסקים: הפתרון המושלם לשיווק מודרני   
שילוט דיגיטלי לעסקים בעולם העסקי המודרני, שילוט דיגיטלי לעסקים מהווה כלי...
כיצד לבחור את הכלים הנכונים לניקוי ספות
מכונה לניקוי ספות     מכונה לניקוי ספות היא אחד הכלים החשובים ביותר...
פרגולות, שערים וגדרות אלומיניום: הפתרון המושלם לבית
אחד המוצרים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות הוא פרגולת אלומיניום נפתחת....
משלוחים מהירים ואמינים לכל מטרה
הצורך במשלוחים אקספרס הולך וגדל. אנשים ועסקים מחפשים פתרונות מהירים...
מתי כדאי לקבל ייעוץ של עו"ד ליקויי בניה?
כאשר קיימים ליקויי בניה בדירה או בבית יש לפנות לייעוץ...
פינות אוכל וכיסאות בר ליצירת חלל מעוצב ונוח
פינת אוכל נפתחות – פתרון חכם לחלל קטן     כאשר מדובר על...
ליווי מקצועי של עורך דין קניית דירה להבטחת עסקה בטוחה
רכישת דירה היא אחת מהעסקאות החשובות והמשמעותיות ביותר ולכן יש...
מה חשוב לדעת על צבעי בראש העין?
כאשר מחפשים צבעי בראש העין, חשוב לקחת בחשבון מספר פרמטרים...
חוויית אירוח מושלמת עם שף אישי לאירועים
הפקת אירוע עם שולחן שוק כשר יכולה לשדרג כל חגיגה...
דילוג לתוכן