אתר אינטרנט חדש לעמותה מצטרף למגוון עשיר של פעילויות ועשייה למען האזרחים הוותיקים בקרית טבעון
בימים אלו, בהם לא ניתן להגיע פיזית למרכז שלהב"ת, העמותה מתחדשת ומייצרת מגוון עשיר של פתרונות יצירתיים לטובת האזרחים הוותיקים בקרית טבעון, ומעתה יש לעמותה גם אתר אינטרנט חדש: שלהב"ת עד הבית. אתר האינטרנט החדש מרכז פעילות שבועית המועברת ברובה על ידי מרצים ומדריכים מוכרים ממרכז היום בהן שיעורי התעמלות, יוגה, פילאטיס, הרצאות ועוד. המפגשים מתקיימים בשידור חי, באמצעות אפליקציית הזום – וישנם גם שידורים מוקלטים.

שירות זה של העמותה מצטרף לשורה ארוכה של שירותים ומענים, שהעמותה מספקת לאזרחים הוותיקים מתחילת משבר הקורונה, כמו: ארוחות צהרים חמות, ערכות יצירה ותעסוקה, שליחויות ואספקת תרופות, קשר טלפוני ועוד. "דווקא בתקופה זו של משבר כלכלי, צמצומים ואי וודאות, העמותה החליטה להשקיע בבניית אתר אינטרנט חדש לטובת האזרחים הוותיקים והצעירים ברוחם", אמר אלי פוליאקוב, מנכ"ל עמותת שלהב"ת. "חשוב לנו להמשיך, בשגרה ובחירום, לתת לתושבים הוותיקים שירות איכותי ונגיש, כי אנו מאמינים ששלהב"ת היא הבית של האזרחים הוותיקים בקרית טבעון. זה המעט שאנו יכולים לעשות עבור הוותיקים המבודדים חברתית ופיזית, והאתר הוא דרך מצוינת להנעים את זמנם, להעשיר את עולמם, לצקת תוכן חדש או מוכר, ולחבר אותם למידע עדכני עד שניפגש שוב פנים אל פנים באולם התרבות ובחדרי ההרצאות המוכרים בשלהב"ת".
תמי בן חמו, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים: "אתר שלהבת המשודרג הינו מענה חשוב ומותאם להמשך טיפול וקשר באופן מקוון. תודה לאלי ולכל עובדי שלהב"ת על הנגשת השירותים, על ההרצאות, ספורט שיקומי, ייעוץ ועוד.
עו"סיות המדור לאזרחים ותיקים עובדות בשיתוף פעולה מלא עם עמותת שלהב"ת ועוסקות בפיתוח שירותים חדשים נוכח משבר הקורונה. בימים אלה אנו בעיצומו של סקר צרכים בקהילה, שכולל גם צרכים בתחום המחשוב והסלולר בקרב ותיקי הקריה, מוזמנים ליהנות משרותי העמותה ולקחת חלק בפיתוח מענים ייחודיים לאזרחים הוותיקים".
