Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתי נבחר קרמיקה לעיצוב הבית

מתי נבחר קרמיקה לעיצוב הבית
קרדיט - Canva

קרמיקה משמשת מזה שנים רבות לעיצוב הבית. יש לקרמיקה יתרונות רבים, סביר להניח שנתקלתם פעמים רבות באריחי ריצוף עשויים קרמיקה. הקרמיקה היא חומר גלם זמין, לא יקר, עמיד לאורך זמן, קל לצביעה ועיצוב. אנחנו פוגשים את הקרמיקה בכלי נוי, כלים לבישול, אריחי ריצוף, חיפוי קירות. אם חשבתם עד היום שאריחים קרמיקה מאופיינים רק במראה אבן נקי ופשוט – הגיע הזמן שתגלו עולם מרהיב של אריחים מדוקקים יפיפיים. ריצוף של הבית עם קרמיקה מדוקקת יוצר מראה יוקרתי, אחיד ומרהיב. האריחים המדוקקים מיוצרים באמצעות טכנולוגיה חדישה במבחר צבעים, מרקמים, גדלים, דוגמאות.

יתרונות של אריחי קרמיקה לריצוף הבית

בבואנו לבחור ריצוף לבית נרצה להבטיח עמידות בפני שריטות, אטימות לחדירת מים, תחזוקה קלה עם דגש על ניקוי, אפשרויות עיצוב, מחיר הוגן. אריחי קרמיקה מדוקקת ידועים בשכבה עליונה קשיחה אטומה לחדירת מים וספיחת כתמים. העמידות של הקרמיקה נשמרת גם בתנאים של לחות, אפשר ואף כדאי לשלב אריחי קרמיקה בחדרי רחצה, כביסה, שירותים. אריחי קרמיקה צפויים להחזיק מעמד שנים רבות. ההשקעה שלכם באריחי קרמיקה איכותיים והתקנה מקצועית היא השקעה לטווח ארוך. חשוב לבצע את התקנת הריצוף באמצעות אנשי מקצוע עם התמחות ספציפית באריחים מדוקקים. אין כל צורך בפעולות תחזוקה מיוחדות פרט לניקוי עם תכשירים סטנדרטיים.

באלו חדרים בבית אפשר להתקין אריחי קרמיקה?

רצפת קרמיקה מדוקקת מתאימה להתקנה בכל החדרים בבית. בחללים קטנים מאוד כמו חדרי שירותים או מחסן יהיה צורך בפעולות חיתוך להתאמת האריחים הגדולים לשטח הקיים. קרמיקה ידועה כחומר גלם עמיד בפני לחות כך שניתן לשלב את אריחי הקרמיקה בעיצוב המטבח, האמבטיה, המרפסת. בחירה בקרמיקה מעניקה לכם שקט נפשי, אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שבחרתם ריצוף עמיד לשנים רבות של שימוש מהנה. הסבירות לכתמים, סדקים או שברים באריחי קרמיקה נמוכה מאוד. ריצוף קרמיקה משתלב עם כל סגנונות העיצוב. תבחרו את האריחים שלכם על פי טעם אישי וקו העיצוב הכללי של המתחם.

אריחי קרמיקה קטנים מול אריחים גדולים

ריצוף של הבית עם אריחי קרמיקה אפשרי תוך שימוש באריחים בכמה גדלים. אתם מוזמנים לבחור בין אריחים קטנים לבין אריחים בגודל בינוני או גדול. אריחים קטנים מעניקים תחושה של חמימות ואינטימיות. בחירה באריחים גדולים יוצרת תחושה של מרחב. המילה האחרונה בענף הריצוף היום שייכת לאריחי קרמיקה דקים וגדולים (קרמיקה מדוקקת). האריחים הגדולים הופכים ברגע את עיצוב החדר ליוקרתי, מושקע, מלא סגנון. רוצים לשמוע עוד על חיפוי וריצוף קרמיקה? חברת תואם היא המקום בו תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע מיומנים, לקבל מענה לכל סוגי הפרויקטים ולהיות רגועים בידיעה שאתם נהנים מכל היתרונות של הטכנולוגיה העדכנית ביותר.

כתבות מעניינות נוספות
שילוב של נוחות וסטייל
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...
הבחירה המושלמת לצלם לאירועים, כנסים והופעות
כאשר מדובר על תיעוד רגעים חשובים ומיוחדים, חשוב לבחור בצלם...
האם סביבת העבודה משפיעה עליכם לרעה?
אנחנו לא אלו שצריכים להגיד לכם כי אנחנו מבלים שעות...
תושבי חיפה, הגיע הזמן להבין את ההבדלים המשפטיים בין זוגות נשואים עם וללא הסכם ממון
בעולם המודרני, יותר ויותר זוגות בוחרים לערוך הסכם ממון לפני...
חדש באקדמית לחינוך שאנן: מסלול למידה בטבע למנהלות גן
באקדמית שאנן הכריזו השבוע על פתיחת מסלול ייחודי למתעניינות בלימודי...
מצטיינת נשיא המדינה בשירות הלאומי: הילה שינדלר, בוגרת אולפנת אמית חיפה
הילה שינדלר, בוגרת אולפנת אמית חיפה, נבחרה למצטיינת נשיא המדינה...
היתרי בנייה: תהליך קבלת היתר בנייה בישראל
כל היתר בנייה הוא בעצם מעין סוג של רישיון, אותו...
שילוב של עיצוב איכות ופונקציונליות
כשמדובר בעבודות נירוסטה, איכות היא המרכיב המרכזי המבטיח עמידות לאורך...
איך מתקנים סדקים חיצוניים בקירות בניין
סדקים נוצרים עם השנים בכל סוגי המבנים. החכמים ממהרים לאתר...
מהן עבירות צווארון לבן ועד כמה הן חמורות?
במשפט הפלילי ישנה חלוקה גסה של עבירות לשני סוגים: עבירות...