אינטרנט הפך כמעט למשחק ילדים אם כל אחד כמעט יכול להקים לעצמו דף עסקי או אתר חינמי. אבל למי שמתמחה בכך ברור שזה הרבה יותר מאשר נוכחות באינטרנט. זה צריך להיות האתר העסקי הנכון שעושה את העבודה ובנוי כך שמנועי חיפוש יקלטו אותו ללא שגיאות וללא התעלמות, כדי שהעסק של הלקוח יזכה לכניסות ולתנועת גולשים אפקטיבית באמת. הגיע הזמן לומר שבניית אתרים היא הרבה יותר מהקמת דף עסקי, ולכן כדאי להבין קצת יותר בתחום הזה כדי לוודא שאתם מוציאים אלפי שקלים על האתר הנכון. נכון שאתם יכולים לבנות לעצמכם משהו קטן, אבל אם המטרה שלכם היא להתחרות בנישה גדולה באמת, עדיף תמיד להיעזר באנשי מקצוע לצורך בניית אתרים בחיפה שעובדת בשבילכם.

למה חשובה בנייה נכונה?
מכירים את זה שמנסים להבהיל אתכם שגוגל יעניש אתכם אם לא תעשו כך וכך? אז זה כמעט נכון. גוגל לא מעניש אלא פשוט מתעלם. יש למנוע החיפוש אלגוריתמים ואופן פעולה שפשוט דורש התאמה לחישובי האינדוקס שלו. אם זה לא קורה הוא פשוט לא יכול להעלות את האתר שלכם ברשימת תוצאות החיפוש. לא יעזור כל הרצון הטוב והתמונות היפות, התוכן האיכותי והמאמרים בעלי הערך. אם התשתית אינה נכונה האתר שלכם לא מותאם לחיפוש האלגוריתמי של גוגל ושאר מנועי החיפוש של המדיה החברתית. זה אומר שאולי עשיתם הכל נכון מלבד בניית הדפים והתשתית של האתר כך שתוכלו ליהנות מתנועת הגולשים שמגיעה אליכם.
מה חשוב לדעת על בניית אתרים נכונה?
יש מערכות בניית אתרים ומערכות ניהול תוכן שמתאימות יותר לאתר מסוים ויש שמתאימות לאתר אחר. בדרך כלל המערכת המנצחת היא וורדפרס לאתרי תוכן וגם לחנויות. אבל אם בוני אתרים הציעו לכם את המערכת שלהם, ודאו שהיא עונה על הצרכים שלכם מבחינת קידום. שאלו במפורש עד כמה האתרים האלה שבנו מצליחים בגוגל ובקשו לראות נתונים מפורטים ממערכת אנליטיקס ובדקו את המידע אם הוא אותנטי וטרי. כמו כן, בדקו בנפרד כל דף כדי לדעת אם גם דפי האתר הנפרדים מקודמים נכון משום שבנו את התשתית שלהם עם מילות חיפוש מבוקשות. זה מה שקובע עד כמה יקודמו במנועי החיפוש במוצרים ובשירותים הרלוונטיים לכם.
חשוב לקבל שירותי קידום ושיווק
לכל אתר יש גם צורך בשיווק ובקידום נכון לאחר הבנייה וזה יכול להיות חלק מחבילת השירותים שתקבלו. היום משרדים רבים כמו משרד פרסום ירדן דיגיטל מציעים חבילת שירותים משיקים ושלובים זה בזה, כמו בניית אתרים בחיפה יחד עם קידום האתר במנוע החיפוש וברשתות החברתיות, יחד עם קמפיינים שמותאמים לכם על מנת להגיע לתוצאות טובות. מספר הלקוחות שגולש לאתר שלכם ומבצע פעולות קנייה והתקשרות אליכם הוא האינדיקציה שלכם לכך שהאתר שלכם עושה את העבודה שלשמה בניתם אותו.