Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

התנהלות נכונה בכל עסק לשמירת הזכויות שלכם

התנהלות נכונה בכל עסק לשמירת הזכויות שלכם
קרדיט - Canva

בעלי עסקים שמוקמים בישראל לא תמיד מודעים לכל החובות שלהם על מנת לשמור על הזכויות שלהם, גם בהתנהלות עסקית נכונה עם עמיתים ושותפים, וגם כאשר הם רוצים לשמור על הקניין הרוחני שלהם. נהוג היום להשתמש הרבה במונח סטארט-אפ כשמדברים על מיזמים שונים ולא תמיד הכוונה לתחום ההייטק. יש הרבה מאוד מיזמי-הזנק כאלה בתחומים אחרים, והמשותף להם בדרך כלל הוא רעיון או המצאה שיש לעבוד עליהם על מנת לפתח אותם למוצר או שירות שאפשר למכור, ובינתיים יש להגן עליהם כקניין רוחני, כדי לפתח בחופשיות את הרעיון מבלי לחשוש ממתחרים. תחום מסחרי מרתק זה מחייב ייעוץ של עו"ד מסחרי שיסביר לכם על הזכויות שלכם וכיצד לשמור עליהן על מנת שלא ייגזלו מכם, ואיך מתנהלים בעולם הרחב, כאשר רוצים להציע שותפות או לעבוד עם אחרים. המורכבות של התחום המסחרי כיום מחייבת ייעוץ צמוד וליווי משפטי מקצועי ומנוסה, וזה בדיוק מה שמציע ללקוחותיו העסקיים עורך דין מסחרי ארז הרכבי.

להתחיל מההתחלה

אם יש לכם חזון או רעיון מוצלח ואתם מתכוונים להקים חברה, עשו זאת נכון בעזרת עורך הדין המסחרי שלכם, שימנע מכם טעויות בתהליך רישום חברה חדשה, ויעשה זאת למענכם. חברה חדשה מחייבת על פי חוק כמה שלבים, כמו בחירת דירקטוריון, גיוס הון והצהרה עליו, הכנת חוזה לשותפים (מייסדים), פרוטוקולים והרבה מאוד ביורוקרטיה שמסדירה את היחסים בין השותפים או את הרישום ברשויות המס, כדי להבטיח שהכל יתנהל כשורה וכחוק. מומלץ מאוד להתחיל נכון את הפעילות של החברה שלכם ולקבל לא רק שירות משפטי שרושם נכון את החברה, אלא גם מייעץ לכם בנוגע להמשך הפעילות המסחרית שלכם, כמו רישום סימני מסחר ורישום פטנטים, להגנה על הקניין הרוחני.

להגן על הקניין הרוחני שלכם

מיזם שמתחיל בפטנט או המצאה הוא מיזם שיש להגן עליו מההתחלה על ידי רישום הפטנט. רישום זה הוא הליך ארוך שמחייב ידע משפטי בעריכת פטנטים וכתיבה מדויקת של הפטנט על מנת שיאושר ברישום ולא יקפח אתכם. הבעיה היא שבהליכים אלה אתם נחשפים ועלולים לסבול מגניבת קניין רוחני שלכם תוך כדי כך, ולשם כך יש לקבל הגנה משפטית של מי שמתמחה בכך. אם אתם נתקלים במקרה של הפרת פטנט מצד מתחרים שמנסים לגזול מכם את פרי עמלכם, יש לפתוח בהליכים מיידיים מרגע שנודע לכם על כך, משום שזה קריטי גם מבחינת המחוקק וגם מבחינת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. עורך דין מסחרי ארז הרכבי מייצג כבר שנים רבות בעלי פטנטים, שרושמים אותם ונהנים מהזכויות בהם.

כתבות מעניינות נוספות
שילוב של נוחות וסטייל
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...
הבחירה המושלמת לצלם לאירועים, כנסים והופעות
כאשר מדובר על תיעוד רגעים חשובים ומיוחדים, חשוב לבחור בצלם...
האם סביבת העבודה משפיעה עליכם לרעה?
אנחנו לא אלו שצריכים להגיד לכם כי אנחנו מבלים שעות...
תושבי חיפה, הגיע הזמן להבין את ההבדלים המשפטיים בין זוגות נשואים עם וללא הסכם ממון
בעולם המודרני, יותר ויותר זוגות בוחרים לערוך הסכם ממון לפני...
היתרי בנייה: תהליך קבלת היתר בנייה בישראל
כל היתר בנייה הוא בעצם מעין סוג של רישיון, אותו...
שילוב של עיצוב איכות ופונקציונליות
כשמדובר בעבודות נירוסטה, איכות היא המרכיב המרכזי המבטיח עמידות לאורך...
איך מתקנים סדקים חיצוניים בקירות בניין
סדקים נוצרים עם השנים בכל סוגי המבנים. החכמים ממהרים לאתר...
מהן עבירות צווארון לבן ועד כמה הן חמורות?
במשפט הפלילי ישנה חלוקה גסה של עבירות לשני סוגים: עבירות...
הסכמות ויישוב הסכסוך חוסכים זמן ועצבים
הליכי גירושין אינם קלים לעולם ולכן רצוי לנסות להקל בהם...
כיצד להבטיח הובלה בטוחה של פריטים יקרי ערך בחיפה
בין אם אנחנו עוברים דירה, עוברים משרד או מבצעים כל...