היתרונות של נדל"ן כאפיק השקעה

היתרונות של נדל"ן כאפיק השקעה
קרדיט - Canva

עבור אנשים אשר להם הון רב להשקעה, נדל"ן הוא אחד מאפיקי ההשקעה המבוקשים. נדל"ן נחשב לאפיק השקעה יציב ביחס לאפיקי השקעה שונים הקשורים לבורסה, במיוחד אלה בהם הסיכון להפסדים הוא גבוה. ערכם של נכסי נדל"ן עולה כבר שנים. אמנם בשנה- שנתיים האחרונות יש מעט עצירה בעליה אך באופן עקרוני בתחום זה הביקוש תמיד גבוה מההיצע, מה שמבטיח את עלית ערך הנכסים. עם זאת, ליווי משקיעים בנדל"ן הוא מומלץ מאוד. כדאי שלצד המשקיע יהיה בעל מקצוע אשר מכיר היטב את שוק הנדל"ן, במיוחד באזור הרלוונטי. בעל מקצוע אשר ליווה עסקאות רבות, הן מצד מוכרים והן מצד קונים יוכל לכוון את המשקיע לאורך כל שלבי העסקה וכך להוביל לעסקה מוצלחת.

האפשרויות שישנן בהשקעה בנדל"ן

השקעה בנדל"ן מעמידה לרשותו של המשקיע נכס שנמצא בבעלותו, נכס שהוא פיזי ובכל רגע שירצה יוכל גם להשתמש בו לצרכיו או לצרכי משפחתו וגם זהו יתרון משמעותי בהשקעה בנדל"ן. מעבר לכך, ישנן מספר אפשרויות לאופן בו יוכל המשקיע לזכות ברווחים על השקעתו ליווי משקיעים בנדל"ן ע"י בעלי מקצוע בתחום יסייע לו להחליט כיצד ירצה להשקיע בנכס. אפשרות אחת היא נכס מניב: השכרת הנכס וכך קבלת סכום באופן שוטף מדי חודש. אפשרות נוספת היא רכישת נכס ישן, ביצוע שיפוץ כך שערכו יעלה ואז מכירתו במחיר גבוה יותר באופן משמעותי ממחיר הרכישה. ניתן גם לשלב בין השניים: לשפץ את הנכס, תחילה להשכיר אותו למשך תקופה ואז למכור אותו. גם מחיר ההשכרה יהיה גבוה יותר לאחר השיפוץ ביחס למחירה קודם.

קניה ומכירה של נדל"ן בעזרת מתווך בעל ניסיון

עסקת נדל"ן, בין אם קניה ובין אם מכירה, היא מורכבת מכל הבחינות. מחירי הנדל"ן שקפצו משמעותית בשנים האחרונות מפחיתים מיכולותיהם של רוכשים פוטנציאליים לרכוש דירה בכל מחיר, מה שמקשה הן עליהם והן על המוכרים. לכן, כדאי לגשת לעסקת נדל"ן מכל צד בליווי מתווך. חשוב לחפש מתווכים מומלצים אשר מכירים היטב את תחום הנדל"ן על כל פרטיו, מכירים היטב את מצב הנדל"ן באזור בו נמצאת הדירה למכירה/ האזור בו מעוניינים לקנות דירה. כדאי לבחור מתווך שיוכל ללוות אתכם בכל השלבים, למשל אם מדובר בקונה: גם בייעוץ בעניין המימון. אם זהו אזור של התחדשות עירונית, חשוב שהמתווך יבין היטב גם בהיבט זה.

יעל אדמוב היא מתווכת נדל"ן מנוסה ובעלת מומחיות וידע רחב בהיבטים השונים של  הנדל"ן. היא מלווה את לקוחותיה בעסקאות קניה ומכירה אשר מסתיימות בהצלחה רבה. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות מעניינות נוספות
איך מזהים שמן זית איכותי
לפני לא הרבה מאד שנים (טוב זה עניין יחסי כמובן...)...
תמונות קנבס לחדר ושולחן צד מעוצב: הדרך המושלמת להוסיף קסם לכל חלל
עיצוב הפנים של הבית או המשרד משפיע רבות על התחושה...
נפגעתם או נפצעתם? פנו לייעוץ משפטי מוקדם ככל האפשר
כאשר אדם עובר תאונה בה הוא נפגע, אין ספק שעניינים...
מתי זה הזמן לבדוק את דוד הקיטור שלכם?
דודי הקיטור כפופים לחוקים ולכללי תפעול. אם בבעלותכם דוד למים...
טיפים לשיפור מערכות אספקת המים הביתיות
מים זורמים הם דבר מובן מאליו בישראל, אולם במקרים רבים...
זכויות חשודים ונאשמים: מדריך לתושבי הצפון
בעידן שבו המודעות לזכויות אזרח הולכת וגוברת, חשוב שכל תושב...
נופש לציבור הדתי בחספין -חופשה באווירה אחרת
חספין, יישוב שקט ומיוחד בלב רמת הגולן, הפך בשנים האחרונות...
מיהו מפקח בניה מומלץ
חברות פיקוח בניה יש לא מעט בשוק וככל שאנחנו נוטים...
למה כדאי לבצע בדק בית לדירה חדשה מקבלן?
אם אתם רוכשים דירה מקבלן, אתם בטח יודעים שמדובר על...
בחירת המקום המתאים לעשות בו משקפיים
משקפיים הם אמצעי לתיקון הראיה נפוץ ומקובל. עם זאת, למרות...
דילוג לתוכן