Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אימפוטנציה – התופעה ושיטות טיפול

אימפוטנציה – התופעה ושיטות טיפול
קרדיט: freepik

אימפוטנציה הינה תופעה יחסית נפוצה בקרב גברים רבים בכל העולם. זוהי בעיה שלא פשוט לחשוף אותה ולדבר עליה מול הקרובים אלינו ואפילו מול אנשי מקצוע. למרות כל החששות והפחדים כדאי ואף רצוי לטפל בה בהקדם על מנת שלא תחריף ותפגע בביטחון העצמי של אותו גבר שחווה בעיות בתפקוד המיני.

קרדיט: freepik

אין אונות – תופעה הנפוצה בקרב גברים רבים

אתה לא לבד. ישנם גברים רבים הפזורים בכל רחבי העולם המתמודדים יום יום עם בעיית האימפוטנציה וסובלים ממנה. הגורמים לבעיות כמו אין אונות, חוסר חשק מיני, שפיכה מוקדמת, שפיכה מאוחרת ועוד קשורות הרבה פעמים למצבים נפשיים מורכבים בהם הגבר שרוי, או לחילופין קשורים בבעיה בריאותית לא מאובחנת ממנה סובל הגבר. על מנת לדעת מהי הסיבה שעקבותיה אתה חווה בעיה כזו או אחרת כדאי כי תפנה לאיש מקצוע ותיבדק באופן יסודי ומקיף. יכול להיות שהסיבה היא פשוטה וקלה מאוד לטיפול ולכן אין סיבה להמתין עם זה.

שיטות טיפול רבות ויעילות

לאחר שקיבלת את האבחנה וגילית מהי הסיבה שבעקבותיה אתה סובל מאימפוטנציה הגיע הזמן לטפל בעצמך. הטיפול תלוי מאוד בסיבה שהובילה למצב בו אתה נמצא וכמו כן לרצונות שלך ולכן כדאי כי תהיה עם ראש פתוח ותקשיב לאנשי המקצוע המקיפים אותך. ישנן שיטות טיפול אלטרנטיביות ממגוון סוגים הכוללים שימוש בצמחי מרפא, שמנים אתריים וכדומה. ישנן שיטות טיפול מערביות הכוללות בדיקות דם והמלצה על טיפול לפי התוצאות. ישנה דרך נוספת שלעיתים זה כל מה שצריך על מנת להעלים את בעיית אין האונות והיא שינוי באורח החיים – מעבר לתזונה מאוזנת ושילוב פעילות גופנית סדירה.

איך יודעים איזו שיטה הכי יעילה ואפקטיבית?

אז אחרי שנחשפת למגוון שיטות הטיפול איך תדע מה הכי נכון ומתאים לך? אז קודם כל עד שמנסים לא יודעים אבל בגדול אם אתה טיפוס שמתחבר יותר לטיפולים הטבעיים מומלץ כי תבדוק את הרפואה האלטרנטיבית ומה שיש לה להציע. אם אתה סומך על הרפואה המערבית תיגש לרופא המשפחה שלך והוא ינחה אותך איזה בדיקות יש לבצע. כל שיטה משפיעה באופן שונה על כל בן אדם אבל כל השיטות פועלות ומסייעות להקלה בתופעה וחלק מהשיטות מחסלות אותה אחת ולתמיד.

קמגרה למכירה ללא מרשם רופא

אם בזמן הטיפול שבחרת לעשות אתה מעוניין בכל זאת להגיע לסיפוק מיני ותפקוד מלא בחדר המיטות תוכל לרכוש עבורך תכשיר הנקרא קמגרה ג'ל. התכשיר מגיע בתצורה של ג'ל במגוון טעמים. הג'ל נוח מאוד לבליעה ומשפיע במהירות מרגע הצריכה. קמגרה ניתן להשיג דרך המשווקים המורשים בשיחת טלפון אחת והם כבר ידאגו שהתכשיר יגיע אליך הביתה ביום ובשעה הנוחים לך. אין כל צורך במרשם רופא אבל מומלץ מאוד לקרוא את הוראות השימוש ולא לקחת מנה גדולה מהמומלץ על מנת לא לגרום לעצמך נזק.

אל תתמודד לבד ותפנה לעזרה מקצועית

במקביל לטיפול הגופני פיזי שהחלטת לעבור אל תשכח שקיימת בתוכך גם נפש שעוברת משבר לא פשוט הנגרם מפגיעה קשה בביטחון העצמי ויכולה גם לגרום לחרדת ביצוע. לכן טיפול נפשי וגופני משולב ומקיף המתרחש במקביל ולעיתים אפילו אצל אותו מטפל, יכולים לסייע לך רבות ולעזור לך להתמודד בצורה הטובה ביותר עם הבעיה ממנה אתה סובל.

כתבות מעניינות נוספות
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...
כיצד לבחור את המצעים המדויקים עבורכם?
כדי לשמור על שינה איכותית ונוחה, יש צורך לבחור במצעים...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
שכונות להשקעה בחיפה עם פוטנציאל להתחדשות עירונית
שנת 2023 הייתה שנה של האטה בענף הנדל"ן הישראלי, שנראה...
איך תנקו את הבית לפסח בקלות
אז הגיע הרגע הזה בשנה, כמה ימים אחרי שפורים כבר...