Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נפתח מתחם טיפוס המתפרס על פני 2000 מ"ר בעיר התחתית חיפה של קבוצת קירות הטיפוס- Performance Rock

נפתח מתחם טיפוס המתפרס על פני 2000 מ"ר בעיר התחתית חיפה של קבוצת קירות הטיפוס- Performance Rock
צילום: פרפורמנס רוק

מתחם חמישי של הקבוצה נפתח, והוא חלק ממגמת העליה בפופולאריות בארץ ובעולם של ספורט הבולדרינג.

זהו צעד נוסף לקבוצת "פרפרומנס רוק" ששמה לעצמה מטרה להביא את בשורת הטיפוס ללב המרחב העירוני ואיתה את תפיסת ספורט ותרבות פנאי זו כדרך חיים.

המתחם החיפאי מתפרס על פני 2000 מ"ר ומציע שני אזורי טיפוס נפרדים, סטודיו לשיעורים משלימים (יוגה, פילאטיס, תנועה וכו), חדר טיפולים לילדים.ות עם צרכים מיוחדים (מערך צמי"ד) קליניקות טיפולים, ולצידם בית קפה, גלריית ישיבה, חדר הלבשה ומקלחות מפנקות. בנוסף קיים אזור כושר לאימונים משלימים ומתקני טיפוס מגוונים וייעודיים להשלמת החוויה וכמובן חנות ציוד של המותגים הגדולים בעולם הטיפוס

בקבוצת פרפורמנס רוק השקיעו בשלוש השנים האחרונות למעלה מ 25 מיליון שקלים בהקמת מתחמי טיפוס ובקבוצה מסרו כי בימים אלו מתנהל משא ומתן להקמת מתחם מתחם רב תכליתי עם חבלים ובולדר יחד, ראשון מסוגו בישראל.

מנכ"לית הקבוצה מור הדר מודה ש: ההתרגשות לפני פתיחת סניף חיפה גדולה במיוחד דווקא בסניף זה, כי סבב הקורונה האחרון הציב בפנינו אתגרים רבים ולצידם חששות, אבל התגברנו עליהם.  מתחם הטיפוס של פרפורמנס רוק הוא צעד נוסף שלנו בהעמקת תרבות הטיפוס ברחבי הארץ, והנגשת הספורט הזה לכמה שיותר קהלים בכל הגילאים.

המתחם החיפאי ממוקם ברחוב הנמל 32 חיפה, מרחק 2 דק הליכה מתחנת הרכבת מרכז השמונה. ונועד לתת מענה לציבור הולך וגדל של אנשים שהתמכרו לספורט הבולדרינג ולכאלו שמחפשים ספורט חדש ומפתיע להתאהב בו. בתקופה בה תחום הטיפוס תופס תאוצה גם בקרב גורמים רשמיים (המכביה, אולימפיאדה) ויותר ויותר אנשים נחשפים לתחום הזה מגיל צעיר – התגבשה קבוצה תחרותית  המורכבת ממטפסי ומטפסות הקבוצה כשהפנים הן לאולימפיאדת פריז 2024 .

גם בחיפה כמו בכל סניפי הקבוצת מיושמים עקרונותיה החברתיים של קרן פרפורמנס רוק – קרן השואפת ופועלת לייצר מציאות שבה לכל אדם, מכל גיל, מגדר, נטייה מינית ויכולת כלכלית, יש את האפשרות להעצים את עצמה.ו דרך עולם הטיפוס. הטיפוס נותן בית לכל מי שרוצה לטפס מעל הגבולות המפרידים בין אנשים קבוצות וקהילות – ומייצרים אפשרויות של קידומם של כלל  חברי הקהילה.

טיפוס לנוער בסיכון בקירות הטיפוס של פרפורמנס רוק מתקיימות פעילויות והדרכות לילדות וילדים הנמצאות.ים במצבי סיכון, כדרך לחיזוק תחושת המסוגלות וההערכה העצמית שלהן.ם.

תמיכה בנוער גאהבכל סניפי הקבוצת מקדמים שיח ואווירה מקבלת, מכילה ותומכת עבור מטפסות.ים מהקהילה הגאה. נערות ונערים מקהילת הלהט"ב מגיעות.ים לקירות, מטפסות.ים ומשתתפות.ים בפעילויות מיוחדות שיוזמת הקבוצת עבורם

תמיכה בילדי פליטים ואוכלוסיות מוחלשות –  משנת 2019 החלה הקבוצה בפרויקט קידום ותמיכה בילדי.ות פליטים ואוכלוסיות מוחלשות. ומאז הם שואפים להגדיל בכל שנה את מספר המשתתפות.ים והפעילויות שעורכים עבורן.ם בקירות הקבוצת.

התנדבות במערך הצמי"דמטרת המערך היא הנגשת ענף הטיפוס לכלל האוכלוסיה, בדגש על ילדים.ות ונוער עם צרכים מיוחדים.

מהי פעילות האימפקט הקהילתי של קרן פרורמנס רוק? –  מלבד הקבוצות בהן אנו תומכים באופן פעיל, אנו שואפים לשרת את קהילת המטפסות.ים ולתמוך באלו שצריכות.ים עזרה. בין השאר, אנו תומכים במטפסות.ים מעוטי יכולת שצריכים את העזרה של כולנו כדי להגשים עצמן.ם. ות.

מתוך התפיסה שהטיפוס הוא לכולן.ם, החלטנו להציע למטפסות.ים בכל הגילאים מלגות שיסייעו להן.ם להשתלב בנבחרות וחוגי הטיפוס שלנו. הספורטאיות.ים הזוכות.ים במלגות, מתאמנות.ים במסגרות שלנו ולאחר מכן, יוצאות.ים לייצג את ישראל ואת הקהילה בתחרויות טיפוס בארץ ובעולם.

בתמורה למלגה, המטפסות.ים מגיעות.ים להתנדב ולסייע לילדות.ים ונערות.ים אחרים המגיעים לקיר וזקוקים לעזרתן.ם. חלק ממקבלות.י המלגה, מבצעים את ההתנדבות המוכרת להן.ם כ-"מחויבות אישית" במסגרת החינוכית בהן.ם הן.ם לומדות.ים.

צילום: פרפורמנס רוק 
צילום: פרפורמנס רוק 
כתבות מעניינות נוספות
ניר דוד תושב יקנעם מונה לתפקיד מנכ"ל בזק
דוד מכהן כיום כסמנכ"ל החטיבה העסקית בחברה, לאחר שביצע בה...
'פורים אקולוגי' - פורים אקולוגי יערך בצפון הארץ: בחוצות המפרץ, בשיתוף "ראש הברוש" במטרה לשמור על כדור הארץ והסביבה
מיועד לכל המשפחה וכולל: סדנא להכנת מסיכות, יצירות אקולוגיות ברוח...
המדריך המלא ליציקת בטון איכותית
בטון הוא חומר גלם מצוין המשמש למגוון רחב של מטרות...
איך מונעים התפשטות אש בבתי עסק?
שריפה היא ללא כל ספק סכנה לנפש. יש לאש מתפרצת...
שעת סיפור של יצירות קלאסיות מכל הזמנים בשילוב סדנת יצירה מרתקת - מיועד לכל המשפחה
לדוגמא: הקראת הסיפור "מרי פופינס" – אומנת הבית האגדית מאת...
רשת Story פותחת חנות אאוטלט ראשונה בצפון הארץ במתחם חוצות המפרץ בהשקעה של 700 אלף ₪
הסניף החדש משתרע על 200 מ"ר ויציע עודפים, סופי סדרות...
"בין גלים לתלמים"
לאמן יוסי לובלסקי אוצרת : רינה גנוסוב פתיחה חגיגית: שבת ,ה-9.3.2024 בשעה...
מלון "קראון פלאזה" בחיפה
לאחר שמשה מנו הבעלים של המלון היוקרתי ביפה נוף קיבל...
היבטים משפטיים של עבירות הונאה
הונאה כוללת מגוון רחב של שיטות מטעה שנועדו להשיג כסף,...
מינוי חדש: ד"ר רחל דהן מונתה למנהלת הרפואית של מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית
ד"ר דהן, תושבת חיפה, נשואה ואם לשניים, תעמוד בראש ההנהלה...