Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניקיון באמצעות קיטור – עולם שלם של יתרונות

ניקיון באמצעות קיטור – עולם שלם של יתרונות
התמונות מאתר: depositphotos.com

השימוש בקיטור נמצא בחייהם של בני האדם כבר זמן רב. בעבר היו אלה מנועי קיטור וטורבינות קיטור שהניעו רכבות, והיום אנחנו יכולים להשתמש בטכנולוגיה הזו לצרכי ניקיון. ככל הנראה תשאלו מדוע לנקות בקיטור כאשר אפשר להשתמש בחומרי ניקוי, סמרטוטים ומגב? אם זו השאלה העולה בראשכם, זה משום שאינכם מודעים ליתרונות הנהדרים והמגוונים שיש לניקוי בקיטור. ובכן, בהמשך הכתבה הזו תגלו עולם שלם שיהפוך את חייכם לטובים יותר ופשוטים יותר כשזה מגיע לניקיון הבית.

ניקיון באמצעות קיטור - עולם שלם של יתרונות
התמונות מאתר: depositphotos.com

מה אפשר לנקות בקיטור?

ניקוי בקיטור יכול להיעשות על משטחים רבים ושונים כמו: חלונות, ריפודים של ספות וכסאות, אריחים, ברזים והרשימה עוד ארוכה. מה שקובע אילו משטחים תוכלו לנקות עם מנקה בקיטור הוא לחץ האדים, קצב יציאת האדים והאביזרים הנלווים שמגיעים עם המכשיר אותו בחרתם לרכוש. לכן יש לעשות בחירה מושכלת לגבי סוג המכשיר בהתאם לצרכים שלכם.

במה נבדל ניקוי בקיטור מניקוי באמצעות תכשירי ניקוי?

אחד היתרונות הגדולים ביותר של ניקוי באמצעות קיטור טמון בעובדה שהוא אינו מכיל חומרים רעילים מאחר והוא פועל למעשה על מים, אך עדיין כושר הניקוי שלו הוא גבוה מאוד, וביכולתו של מכשיר הניקוי בקיטור להתמודד עם לכלוך עיקש. אם יש בבית ילדים קטנים או חיות מחמד, חשוב שנשמור עליהם שלא יכניסו בטעות חומר ניקוי מסוכן לפיהם, עם קיטור אין כלל אפשרות שדבר כזה יקרה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים ורגועים. כמו כן, כמובן, שהעובדה שאין כלל שימוש בחומרי ניקוי רעילים, מסייעת לכם לשמור על הסביבה היא בהחלט בונוס נפלא.

ישנו גם יתרון ברמה הכלכלית- השקעה במכשיר ניקוי בקיטור היא השקעה כספית המתבטאת אך ורק ברכישת המכשיר עצמו. שכן אין צורך להמשיך ולקנות תכשירי ניקוי עבור כל סוג משטח שדורש ניקוי. בנוסף ישנו חיסכון בזמן שכן בניקוי שומנים במשטחי המטבח למשל, תצטרכו לרסס חומר מיוחד להמסת שומנים, להמתין עד אשר החומר יעשה את עבודתו, לנגב באמצעות סמרטוט, ולהבטיח שהאזור נקי למשעי ובטוח לשימוש, הדלקת האש ובישול על אותו המשטח. ניקוי בקיטור מסיר לכלוכים ושומנים ממשטחים שונים מבלי להשאיר ריח לא נעים ומבלי שתאלצו לחכות כלל. חשוב לציין שמכשיר הניקוי בקיטור משמיד אחוז גדול מהחיידקים המתקיימים על גבי המשטחים השונים מאחר והוא פולט חום גבוה למדי.

מה לגבי בטיחות?

מאחר ועבודת הניקיון באמצעות קיטור, טומנת בחובה עבודה מול אדים בחום גבוה, כמובן שיש לוודא שאתם אכן עובדים בצורה הבטוחה ביותר. אך למעשה אם תוודאו שאתם קונים את המוצר שלכם, מיצרן בעל שם מוכר בתחום זה, תוכלו מיד לדעת שהמכשיר שאתם משתמשים בו הוא בטוח לשימוש ביתי. כמו כן הקדימו להישמע להוראות היצרן בכל הנוגע להתנהלות מול פתיחת וסגירת מיכל המים, כיצד מומלץ להחזיק את ידית הניקוי ועוד. אין ספק כי  הניקוי באמצעות קיטור יטיב עמכם במגוון דרכים נפלאות שיעניקו לכם בית מצוחצח בפחות מאמץ.

כתבות מעניינות נוספות
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...
כיצד לבחור את המצעים המדויקים עבורכם?
כדי לשמור על שינה איכותית ונוחה, יש צורך לבחור במצעים...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
שכונות להשקעה בחיפה עם פוטנציאל להתחדשות עירונית
שנת 2023 הייתה שנה של האטה בענף הנדל"ן הישראלי, שנראה...
איך תנקו את הבית לפסח בקלות
אז הגיע הרגע הזה בשנה, כמה ימים אחרי שפורים כבר...
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...