Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לדאוג להורים – ולהעניק להם מקום מוגן

לדאוג להורים – ולהעניק להם מקום מוגן

המשפחה היא ערך עליון, כאשר אנו נציב את היקרים לנו ביותר במקום הראשון. ללא ספק, הדאגה שלנו לאהובינו יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים, כאשר הדאגה לבריאות ההורים תאלץ אותנו להגיע להחלטות מורכבות ואמיצות. אם אתם רואים כיצד בריאות הוריכם הולכת ומתדרדרת, אך אין ביכולותיכם לסעוד אותם לאורך כך שעות היממה, רצוי להתחיל ולחפש עבורם בית אבות בקרבת מקום. כך, תוכלו ללכת לעבודה בבוקר ולישון בלילה כאשר היקרים לכם מכל נמצאים בידיים מקצועיות.

לא פשוט לראות את ההורים החזקים שלנו הופכים לחולים ותלויים באחרים. בין אם מדובר במחלה, אובדן כשירות או שמא מדובר במצב מורכב אחר, רצוי לבחון את האפשרויות העומדות מולכם. במקרים בהם אחד ההורים חולה ואינכם יכולים ללוות אותם 24 שעות 7 ימים בשבוע, רצוי לשקול את האפשרות הבאה: "משכנות ישי", בית אבות בחיפה. "משכנות ישי" הינו בית אבות לחולים גריאטריים השוכן למרגלות הכרמל. בית אבות זה, אשר הוקם בשנת 1998, מעניק למטופליו שירות מסור, מקצועי, מקיף ואדיב.

האם ומתי להכניס את הורינו לבית אבות?

לעיתים קרובות מדי, אנו לוקחים את ההיבט הבריאותי כמובן מאליו. עם זאת, הזמן חולף והשנים עושות את שלהן. הסימנים הראשונים והבולטים לכך הינה בריאותם ההולכת והרופפת של ההורים או הסבים שלנו. החל ממחלה, ניתוח שתוצאותיו השאירו את חותמם ובין אם מדובר בנסיבות מאתגרות אחרות, עלינו להתמודד עם מצב לא פשוט: האם להכניס את יקירנו לתוך בתי אבות סיעודיים? ובאיזה שלב מומלץ לעשות זאת?

תהליך זה מתבסס על מספר פרמטרים אשר, בסופו של דבר, אמורים להוביל להחלטה הרלוונטית והמתאימה לכל המעורבים בדבר. כדי לקבל על כך ייעוץ והכוונה לבתי אבות, רצוי לפנות אל הגורמים הרלוונטיים. ניתן לפנות אל מכרים, חברים ואחרים המנוסים בדבר. וניתן כמובן לפנות ישירות אל "משכנות ישי" ולקבל מהם את מלוא המידע הדרוש.

לפנות אל "משכנות ישי"

ההורים שלנו הם האנשים החשובים ביותר בחיינו. בהתאם, לראות כיצד מצב בריאותם הולך ומתדרדר איננו מצב פשוט כלל. בשלב מורכב זה אנו אף נדרשים להגיע להחלטות אמיצות ולא פשוטות – המגיעות לרוב עם ייסורי מצפון. עם זאת, כאשר תפנו אל "משכנות ישי", בית אבות לתשושי נפש, תוכלו להיות בטוחים כי אהוביכם נמצאים בידיים הנכונות. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 077-9967691.

כתבות מעניינות נוספות
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...
כיצד לבחור את המצעים המדויקים עבורכם?
כדי לשמור על שינה איכותית ונוחה, יש צורך לבחור במצעים...