Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יחידת מדפים מעוצבים בסלון – דרכים יצירתיות למיין, לאחסן ולארגן

יחידת מדפים מעוצבים בסלון – דרכים יצירתיות למיין, לאחסן ולארגן
קרדיט Magic-moments.co.il

רעיונות עבור מדפים מעוצבים בסלון הם דרך מבריקה ליצור יותר אחסון בתוך חלל שבו הוא חסר לעתים קרובות. חדרי המגורים הם המקום שבו אנחנו רוצים להירגע לאחר יום ארוך, אבל זה יכול להיות קשה אם אנחנו מתמודדים עם מדפים ומשטחים עמוסים בחדר. במקום זה הפכו את מדפי הקיר שלכם לרעיון יצירתי לעיצוב הסלון. מדפי קיר בסלון ומדפים מעוצבים בהתאמה אישית מציעים פתרון מותאם לצרכים ספציפיים שלכם או לדרישות החדר.

קרדיט Magic-moments.co.il

מדפים מעוצבים בהתאמה אישית עם צבע משלים

מציאת שטח אחסון לסלון שיתאים לחלל ספציפי יכול להיות מסובך אם יש לכם סלון בעל צורה לא סטנדרטית או סגנון פנים מסוים. בחירת יחידת מדפים בהתאמה אישית מאפשרת לכם לעצב את המדף בהתאמה מושלמת ומותאמת לדרישות הספציפיות שלכם. מלאו מקום צר בסלון קטן עם רצף מסודר של מדפי קיר. בחרו בצבע מדפים כך שיתאימו לצבע הקיר ויגרמו לחלל להרגיש גדול יותר. סדרו את המדפים בגובה המדפים המתאים כדי לשמור עליהם ועל החפצים המונחים אליהם. אם אתם רוצים שהמדפים שלכם יהיו בגודל, סגנון, גימור או התאמה ספציפיים, תוכלו להזמין מדפים מעוצבים בהתאמה אישית. מדפים מעוצבים הם אפשרות מסוגננת לעיצוב קירות בסלון. אתם יכולים ליצור קיר שלם של אחסון עם מדפים לאורך כל רוחב קיר אחד. רק הקפידו לשמור על המדפים מסודרים כדי למנוע עומס, שמשטחים לא ייראו מבולגנים או יהפכו למגנט לאבק.

הקניית המדפים הנכונים היא חלק בלתי נפרד מהיעילות של מחסן, ובתמורה לפרודוקטיביות של העסק שלך. מארגון כל מוצרי העסק שלך, בין אם זה פריטי מסחר אלקטרוני או כלים ותוכנה, ועד החזקת מידע עסקי וקבצים חשובים, ישנן מגוון דרכים בהן ניתן להשתמש במדפים תעשייתיים.

חומרי גלם לייצור מדפים מעוצבים

מגוון מדפים מעוצבים על הקיר נקבע, בין היתר, על ידי החומרים מהם מייצרים אותם:

  • מדפי עץ ותחליפיו – סיבית, דיקט, סוגי עץ שונים, כל אלו עדיין מבוקשים בשל קלות השימוש, המראה האטרקטיבי, הטבעיות והעמידות של החומר.
  • מדפי פלסטיק- בניגוד לעץ, החומר הזה פרקטי יותר, מכיוון שהוא חף מחסרונות הטמונים בעץ. יחד עם זאת, יש לו את היכולת לחקות כל חומר טבעי, מה שהופך את מדף הפלסטיק לאטרקטיבי יותר.
  • מדפי מתכת-  מדפי מתכת מאופיינים בחוזק, אמינות ועמידות גבוהים. אבל, למרבה הצער, בעיצוב פנים קלאסי, הם ייראו לא במקום. אל תשכחו את החיסרון העיקרי של מתכת – קורוזיה, אז אתם בהחלט צריך לוודא כי מדפי מתכת לכם מצופים בשכבת הגנה מפני קורוזיה, וכמובן לדאוג לתחזוקה שלהם על ידי טיפול עם תרכובות מיוחדות.
  • מדפי זכוכית- בשנים האחרונות נעשה שימוש הולך וגובר בזכוכית בעיצוב פנים. לכן לא תטעו אם תתקין בבית מדפים כאלו. בעזרתם תוכלו ליצור בקלות אווירה של קלילות ונוחות. אך לא כדאי לשכוח כי זכוכית היא חומר שביר מאוד, ויש להיזהר איתה מאוד, לכן מדפי זכוכית פחות יתאימו לבית עם ילדים קטנים.

את כל סוגי המדפים, ממגוון חומרי הגלם הקיימים בשוק, תוכלו למצוא בחנות או באתר מג\'יק מומנטס, אשר דואגים לעדכן את מלאי המוצרים כך שתמיד ילכו יד ביד עם האופנה המתחדשת. במג\'יק מומנטס אתם תמצאו מדפים איכותיים, אופנתיים ומודרניים, כאלו שיתאימו לכל מטרה ולכל חדר.

כתבות מעניינות נוספות
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
טיפים ועצות שימושיות לבחירת המצעים המושלמים עבור המיטה שלכם
סדינים שמתאימים בדיוק למיטה שלכם חיוניים לשנת לילה שלווה וליצירת...
אילו אטרקציות ייחודיות לזנזיבר?
זנזיבר, פנינה טרופית וחבל ארץ של טנזניה, מציעה שילוב מושלם...
אין ברירה – צריך להוריד את הרכב מהכביש
בעלי רכבים רבים מגיעים בשלב מסוים למצב שבו הרכב שלהם...
יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא...
כל מה שאתם צריכים שיהיה בחנות החיות שלכם
אם יש לכם חית מחמד חדשה, אתם צריכים למצוא חנות...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
מקום למסיבת רווקות במרכז
אתן מחפשות מקום למסיבת רווקות במרכז כי אחת מהחברות הכי...