Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חופשת סטודנטים בחו"ל – יעדים מומלצים ולא יקרים מידי

חופשת סטודנטים בחו"ל – יעדים מומלצים ולא יקרים מידי
קרדיט PIXABAY

רשימת יעדים מומלצת עבור חופשת סטודנטים בחו"ל במחיר שפוי

בעוד שבועות אחדים הרגע עליו חלמו מאות אלפי סטודנטים במשך ארבעה חודשים יגיע – חופשת סמסטר ראשונה, כשגם השנה, רבים מהם ירצו לנצל את הפגרה הקצרה לפני החזרה לשגרת הלימודים, לגיחה קצרה לחו"ל. המחירים נמוכים, מזג האוויר מתחמם ואפילו לא צריך לחכות שעתיים בתור של מגדל אייפל או בגלגל הענק של לונדון. אז איפה נעים, פשוט ולא יקר לטייל בפגרת הלימודים הקרובה? הנה סקירה של מספר יעדים שיספקו לכם חופשת סטודנטים שלא תישכח.

 

אירופה הקלאסית במחירים מגוחכים

מה משותף לסטודנטים לרפואה, חבריהם למוסד הלימודים שלומדים משפטים או לכאלו שדווקא העדיפו קורס כתבי ספורט כדי לפתוח את דלתות העתיד? כולם תמיד ישמחו לקפוץ לחופשה קצרה באחת ממדינות אירופה הקלאסית, במרכז או מערב היבשת. ככה זה כשבכל היעדים תגלו מכל הבא ליד: אוכל מצוין, חיי לילה תוססים, מוזיאונים מרתקים, שופינג מגוון, מבנים יפהפיים, פארקים ענקיים ועוד. השנה, "בזכות" גל הקורונה האחרון, מחירי הטיסות והלינה ביעדי אירופה זולים מאי פעם, סביב 50-70 יורו לברלין ואמסטרדם, ופחות מ-100 יורו לשאר היעדים.

 

אז אילו יעדים מומלצים במיוחד עבור חופשת סטודנטים באירופה הקלאסית?

  • ברלין – בירת גרמניה תמיד נעימה, מזמינה, משוחררת ומלאת אהבה. העיר המרתקת הזו צמאה לחזרת התיירים ומציעה שפע אדיר של דברים לעשות – אתרים היסטוריים, מוזיאונים מעניינים, פארקים ירוקים ומסעדות שוות וטעימות.
  • אמסטרדם – עיר החופש האולטימטיבית נותרה כפי שהייתה תמיד: שלווה, מחויכת, יפה ורומנטית להפליא. 3-4 ימים בעיר הבירה ההולנדית וסביבתה ואתם חוזרים לספסל הלימודים כמו חדשים.
  • פריז – עיר האורות והאהבה מתחילה להתאושש משיא גל הקורונה והתיירים לאט לאט חוזרים אל עיר הבירה הצרפתית ומתחילים למלא שוב את בתי הקפה המפורסמים שלה. היא מומלצת בחום לטיול אוהבים, אבל לא רק.
  • לונדון – מעט יקרה יותר משאר היעדים, אבל עדיין זולה יחסית לשנים קודמות. את הקסם של לונדון קשה להסביר במילים. המבנים העתיקים, המוזיאונים הנהדרים, המסעדות הנפלאות ובעיקר הרבה אוויר קריר ונקי, הופכים אותה לבחירה מושלמת עבור חופשה לפני החזרה ללימודים .
קרדיט PIXABAY

מדינות מזרח אירופה מתעוררות לחיים

אירופה היא לא רק מערב ומרכז, ואת זה גילו אינספור ישראלים בשנים האחרונות. יעדי מדינות מזרח אירופה, בראשם בוקרשט שברומניה, פראג הצ'כית, בודפשט ההונגרית, סופיה בבולגריה, ורשה וקראקוב בפולין ועוד – מציעות חופשה מנצחת: עם טיסות קצרות (שעתיים-שלוש), מחירים מגוחכים (מי אמר שופינג?), תרבות מקומית מרתקת, אותנטיות וכמובן – אוכל מצוין. תוכלו למצוא טיסה פלוס 3/4 לילות בפחות מ-1,000 ₪. ולא רק בגלל זה היעדים הללו מומלצים בחום.

 

אפשרויות נוספות עבור חופשת סטודנטים מושלמת

נסיים עם מספר אפשרויות נוספות עבור חופשת סטודנטים חלומית:

  • הכי קרוב שיש – בקפריסין, יוון וסיני מחכות לכם חופשות נהדרות במרחק של טיסה קצרה (או אפילו נסיעה). אותנטיות ים תיכונית עם אוכל מצוין, אתרים היסטוריים וללא צפיפות של קיץ. והמחירים? בדיחה! טיסה ללרנקה ב-29 יורו, לאתונה ב-40 יורו וכדומה.
  • רחוק ומשתלם – מחפשים משהו ארוך ורחוק יותר? מחירי הטיסות ליעדים הרחוקים ירדו ב-30-40 אחוז. תאילנד (כ-500 דולר), ארצות הברית (סביב 700 דולר), אפילו דרום אמריקה או הודו יכולות להיות יעד נפלא לחופשה קצת יותר ארוכה ומהנה.

 

נמליץ לכם כמובן לבדוק את כל ענייני הקורונה ביעד המבוקש. שתהיה לכם חופשה נעימה!

כתבות מעניינות נוספות
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...