Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הדרך לעיצובים נכונים מתחילה בבחירת מעצב

הדרך לעיצובים נכונים מתחילה בבחירת מעצב
קרדיט: סטודיו קרן אור

באם החלטתם לשפץ, לבנות, או לבצע שינוי כלשהו בחלל ובמבנה, מוטב כי לפני הכל תפנו לייעוץ של מעצב פנים. תחום עיצוב הפנים הוא עולם ומלואו, מדובר בתחום השייך למקצוע האדריכלות ועוסק בעיצוב, תכנון ושינוי חללים פנימיים. מעצב פנים פועל לניצול החלל באופן מקסימלי, תוך שימוש בפוטנציאל שלו, בדרישות בעליו ובצרכיו. באם הנכם מתגוררים בצפון, תוכלו להסתייע בשירותיה של מעצבת פנים בצפון. בין יתרונותיה, ההכרות עם מקומות בצפון, צורת מבנים, חללים שונים בצפון, והתאמתם לדרישות הלקוח. עיצוב הפנים כולל בתוכו מענה לצורך הפיזי והנפשי של בעל המקום, תוך התחשבות בגדלים, סגנונות מועדפים על הדיירים, מיקום, בחירת צבעים ועוד. התחום חולש על מגוון רחב של פריטים ונקודות, מהקטן ביותר ועד לגדול ביותר. מעצבת פנים מוכשרת ובעלת השראה, תדע לעצב ללקוחותיה את החללים המתאמים בדיוק לאופיים. כזו היא קרן אור הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים והבעלים של סטודיו "קרן אור".

הדרך לעיצובים נכונים מתחילה בבחירת מעצב
קרדיט: סטודיו קרן אור

עיצוב בית פרטי הוא חלומם של רבים. מי לא חולם לעצב את ביתו כראות עיניו, במיוחד כשיש שטח כל כך גדול ונוח, שאינו תלוי בשכנים צמודים, וניתן לבצע בו את כל שתרצו. לעצב בית, זה אינו דבר של מה בכך. על מנת לבצע זאת בצורה הטובה והנכונה ביותר, יש לקחת בחשבון מכלול שיקולים. גם אם הנכם בעלי חוש עיצובי, במיוחד כשמדובר בעיצוב בית פרטי, מומלץ לשכור את שירותיו של מעצב פנים מקצועי, בעל תיק עבודות, ובעל ניסיון בעיצוב בתים פרטיים. מעצב פנים ידע למקסם עבורכם את כל החלל, ויחד עם החזון שלכם, יוכל להעניק לכם את בית חלומותיכם ללא כל מאמץ מצדכם, מרגע התכנון, דרך מקומות הרכישה הטובים ביותר, ועד לתוצאה הסופית שתהיה לשביעות רצונכם.

בואו ללמוד לעצב בסטייל שלכם

אם אתם מאלה שמתפעלים בכל פעם שאתם נכנסים לבית מעוצב למשעי, או מאלה שרואים פריט עיצובי ויודעים בדיוק לאיזה מקום בבית הוא יתאים, אולי כדאי שתשקלו לעשות קורס הום סטיילינג. קורס זה יקנה לכם את כל הכלים הנדרשים שישמשו אתכם לעיצוב מרחבים אישיים ועסקיים. כשמו כן הוא, קורס זה במהותו, הלבשת הבית. בסטודיו קרן אור לעיצוב פנים, תוכלו ללמוד קורס הום סטיילינג, מקרן אור, הבעלים שהיא הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים וחברה בארגון מעצבי הפנים בישראל. המשרד עובד עם צוות מהימן ומיומן של אנשי מקצוע מובילים בתחומי הנגרות, האינסטלציה, חשמל ומיזוג אוויר, צבע ועוד.

כתבות מעניינות נוספות
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...